LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek Klachtenafhandeling

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
timjw

Onderzoek Klachtenafhandeling

Ongelezen bericht door timjw »

Beste forumleden,

Voor mijn afstudeerscriptie verricht ik een onderzoek naar de voorkeuren van consumenten bij de afhandeling van een klacht met betrekking tot een product. Om dit te achterhalen heb ik een enquête opgesteld. Het invullen van deze enquête duurt ongeveer 12 minuten. De gegeven antwoorden worden volledig anoniem behandeld, naam en persoonsgegevens hoeven voor dit onderzoek niet gegeven te worden. Als u een paar minuten de tijd heeft zou ik het zeer op prijs stellen wanneer u mij zou willen helpen met dit onderzoek.

De enquête kan geopend worden via onderstaande link:

http://www.thesistools.com/klachtenafhandeling

Bij voorbaat dank voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Tim

sjohie

Re: Onderzoek Klachtenafhandeling

Ongelezen bericht door sjohie »

Eeuh, wat zou iemand antwoorden op de vraag "Hoe tevreden zou u zijn met de situatie van deze klachtenafhandeling? " op een schaal van 1 tot 7 waarbij 1 uitermate ontevreden is, en 7 uitermate tevreden,

met een sceanrio als dit;

U heeft het idee dat het bedrijf eerlijk vertelt hoe het probleem is ontstaan. Het bedrijf leek erg begaan te zijn met uw probleem en gedroeg zich erg beleefd tijdens het afhandelen van uw klacht. Het bedrijf was echter NIET in staat om de uitvoering van de klachtenafhandeling toe te spitsen op uw behoeften. Het was voor u ook NIET makkelijk te achterhalen bij wie en waar u moest zijn om de klacht te melden en te laten verhelpen en het bedrijf reageerde traag en NIET adequaat genoeg op uw klacht. De financiële vergoeding die u van het bedrijf heeft gekregen vond u NIET eerlijk of rechtvaardig en u heeft het gevoel dat u een hogere vergoeding verdiend had. U vond dat de vergoeding NIET hoog genoeg was om de problemen die u heeft ondervonden door de oorzaak van de klacht te compenseren.

?

Lijkt me dat je met zo'n scenario het antwoord wel wat erg stuurt.

Gesloten