Ik ben derdejaars student Bedrijfskunde aan de Vrije Universiteit Amsterdam en voor mijn bachelorscriptie doe ik onderzoek naar service-fouten van bedrijven en de daaropvolgende compensatieregeling (of gebrek hieraan).
De doelgroep van het onderzoek zijn mensen die geklaagd hebben naar aanleiding van een dergelijke service-fout. Als u een dergelijke ervaring heeft gehad zou ik u willen vragen of u de vragenlijst zou willen invullen via de volgende link: https://vueconomics.qualtrics.com/SE/?S ... oU3ak5THOk
Alle antwoorden zijn anoniem en worden puur voor educatieve doeleinden gebruikt. Bij voorbaat dank!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek naar compensatieregelingen
Re: Onderzoek naar compensatieregelingen
Nou al dat gespam van gisteravond ga ik echt jou enquête niet invullen. Je was behoorlijk onwetenschappelijk bezig gisteravond.
Was TS dat met ongeveer 30 topics ?puma73 schreef:Nou al dat gespam van gisteravond ga ik echt jou enquête niet invullen. Je was behoorlijk onwetenschappelijk bezig gisteravond.
Wanneer je zo wanhopig bent om het aantal respondenten te halen, dan vul je ze toch zelf ff in ?
yep, in nog geen 30 minuten
-
Zelfde hier, vul niets in voor iemand die nog te beroerd is om even de gedragregels te lezen. Trouwens 30+ dezelfde topics openen is op elk forum/site gewoon bizar.