Hallo,
Ik ben Rik, student Bedrijfskunde aan de Radboud Universiteit Nijmegen.
Zoals misschien bekend is starten steeds meer bedrijven een webcare service via Twitter. Als je een klacht hebt kun je deze via Twitter kenbaar maken aan de medewerkers op de webcare afdeling en zij proberen je zo snel mogelijk te helpen. In het kader van mijn afstudeeronderzoek heb ik een enquête gemaakt voor mensen die ervaring hebben met deze webcare service. Mocht je dus geen ervaring hebben met het klagen via Twitter, dan is dit onderzoek helaas niet voor jou geschikt.
Degene die wel eens hebben geklaagd via Twitter zouden mij erg kunnen helpen bij het afronden van mijn studie. Het invullen van de vragenlijst zal normaal gesproken niet meer dan 5 minuten van je tijd kosten. De antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld.
De link: http://fmru.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0Ur2Q2js8lG0PBO
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek naar klachtafhandeling via Twitter
Re: Onderzoek naar klachtafhandeling via Twitter
Hallo allemaal,
Ik zoek nog steeds respondenten voor de enquête. Mocht je de enquête nog niet ingevuld hebben, zou ik het erg fijn vinden als je dat nog wil doen.
Alvast bedankt!
Ik zoek nog steeds respondenten voor de enquête. Mocht je de enquête nog niet ingevuld hebben, zou ik het erg fijn vinden als je dat nog wil doen.
Alvast bedankt!
Re: Onderzoek naar klachtafhandeling via Twitter
Ik heb nog steeds respondenten nodig. Ik hoop dat het de laatste keer is dat ik jullie om hulp moet vragen. Ook als je hem al eerder ingevuld hebt, maar nog een andere klacht via Twitter hebt geplaatst, kun je hem nog een keer invullen.