LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek naar koopgedrag van ouders m.b.t. bouwstenen
-
Onderzoek naar koopgedrag van ouders m.b.t. bouwstenen
Beste ouders,
Voor mijn scriptie voor de Hogeschool van Amsterdam moet ik een onderzoek doen naar het koopgedrag van ouders. Het product is een bouwstenenproduct. Dit zijn producten zoals Lego. Iedereen is bekend met het merk Lego, maar nu is de grote vraag natuurlijk bestaat er een kans dat een concurrent van Lego de strijd aan kan gaan.
Super interessant onderwerp voor mijn scriptie, maar ik heb wel jullie mening hiervoor nodig.
Jullie zouden mij heel erg helpen als jullie het invullen. Ironisch genoeg hoef ik er maar 384.
De link is: http://www.thesistools.com/web/?id=407968
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Sven Soeterbroek
Voor mijn scriptie voor de Hogeschool van Amsterdam moet ik een onderzoek doen naar het koopgedrag van ouders. Het product is een bouwstenenproduct. Dit zijn producten zoals Lego. Iedereen is bekend met het merk Lego, maar nu is de grote vraag natuurlijk bestaat er een kans dat een concurrent van Lego de strijd aan kan gaan.
Super interessant onderwerp voor mijn scriptie, maar ik heb wel jullie mening hiervoor nodig.
Jullie zouden mij heel erg helpen als jullie het invullen. Ironisch genoeg hoef ik er maar 384.
De link is: http://www.thesistools.com/web/?id=407968
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Sven Soeterbroek
Laatst gewijzigd door Soetjesven op 29 apr 2014 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Onderzoek naar koopgedrag van ouders m.b.t. bouwstenen
Ik koop regelmatig Lego voor neefjes en nichtjes ipv eigen kinderen, dus ik heb gemeend de enquête ook wel in te mogen vullen.
-
Precies, dat kan dan ook. Je hebt er dan wel enige verstand van.
Bedankt voor het invullen!
Bedankt voor het invullen!
-
Ben ik bekend?Soetjesven schreef:Iedereen is bekend,
-
Oeps, typfoutje!Ad Verkaad schreef:Ben ik bekend?Soetjesven schreef:Iedereen is bekend,
Maar je bent zo bekend als je bekend wilt zijn.
Het is geen Wehcamp, maar Wehkamp
-
Telt het dat ik blond ben?Dirkie schreef:Het is geen Wehcamp, maar Wehkamp
Ja dan is het goedSoetjesven schreef:Telt het dat ik blond ben?Dirkie schreef:Het is geen Wehcamp, maar Wehkamp
-
Mooi haha!Dirkie schreef:Ja dan is het goedSoetjesven schreef:Telt het dat ik blond ben?Dirkie schreef:Het is geen Wehcamp, maar Wehkamp
Want het meest erge aan dit. Het staat in mijn scriptie wel goed!
Dus het is gewoon beetje dom van mij
als ik mij niet vergis, is het patent van lego verlopen.
dan kan er inderdaad concurentie komen.
daar vind ik niets mis mee, want lego is schandalig duur.
jammer dat de enige concurentie waarvan ik heb gehoord made in china was en van dermate slechte kwaliteit, dat het niet te gebruiken was.
maar er komt ongetwijfeld nog wel een nieuwe namaak-lego van een goede kwaliteit, die de prijs van de echte lego zal doen kelderen.
dan kan er inderdaad concurentie komen.
daar vind ik niets mis mee, want lego is schandalig duur.
jammer dat de enige concurentie waarvan ik heb gehoord made in china was en van dermate slechte kwaliteit, dat het niet te gebruiken was.
maar er komt ongetwijfeld nog wel een nieuwe namaak-lego van een goede kwaliteit, die de prijs van de echte lego zal doen kelderen.
schandalig duur? daar ben ik het niet mee eens. de kwaliteit is er ook naar, het blijft jaren mooi.