Iedereen is wel eens ontevreden over een product of dienst, bijvoorbeeld over een mobiele telefoon die het niet meer doet, over slecht eten in een restaurant of een lange rij voor de kassa. Veel mensen klagen vervolgens bij de ondernemer, maar niet alle ondernemers lossen klachten ook goed op. Dit onderzoek gaat over de afhandeling van klachten door bedrijven en hoe u die klachtafhandeling ervaren heeft. Het onderzoek is niet commercieel en er worden geen persoonlijke gegevens verzameld. Het wordt uitgevoerd door de Radboud Universiteit Nijmegen. Deelname wordt zeer op prijs gesteld.
U kunt deelnemen door naar deze link te gaan:
http://www.thesistools.com/web/?id=249165
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek naar tevredenheid met klachtafhandeling
Re: Onderzoek naar tevredenheid met klachtafhandeling
Waarom de vraag naar leeftijd en opleidingsniveau en geslacht?
Re: Onderzoek naar tevredenheid met klachtafhandeling
Dank je wel voor het invullen!
De drie vragen naar leeftijd, geslacht en opleidingsniveau zijn er om straks na afloop te kunnen zien of ouderen/jongeren, mannen/vrouwen en hoger opgeleiden/lager opgeleiden er anders over denken. Soms denkt de onderzoeker vooraf dat dat het geval is, en met deze vragen kun je dat dan checken. In dit onderzoek denk ik dat het juist NIET het geval is, en ook dat kun je dan checken.
De drie vragen naar leeftijd, geslacht en opleidingsniveau zijn er om straks na afloop te kunnen zien of ouderen/jongeren, mannen/vrouwen en hoger opgeleiden/lager opgeleiden er anders over denken. Soms denkt de onderzoeker vooraf dat dat het geval is, en met deze vragen kun je dat dan checken. In dit onderzoek denk ik dat het juist NIET het geval is, en ook dat kun je dan checken.