LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek nieuw product idee beleggingswereld
Onderzoek nieuw product idee beleggingswereld
Beste lezer,
Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek voor een nieuw concept in de beleggingswereld. Hiervoor heb ik een enquête opgesteld om informatie te verzamelen van de potentiele doelgroep. Bent u tussen de 20 en 75 jaar en belegt u of heeft u interesse in beleggen? Dan zou u mij heel erg helpen door deze enquête in te vullen. Het duurt circa 10 minuten.
http://nl.surveymonkey.com/r/5G2BFDF
Deze topic staat ook open voor discussie over de inhoud van de enquête!
Alvast bedankt!
P.S: Dit is niet verplicht, maar als u uw e-mail adres achterlaat bij de laatste vraag, dan maakt u kans op een cadeaubon t.w.v. 30 euro.
Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek voor een nieuw concept in de beleggingswereld. Hiervoor heb ik een enquête opgesteld om informatie te verzamelen van de potentiele doelgroep. Bent u tussen de 20 en 75 jaar en belegt u of heeft u interesse in beleggen? Dan zou u mij heel erg helpen door deze enquête in te vullen. Het duurt circa 10 minuten.
http://nl.surveymonkey.com/r/5G2BFDF
Deze topic staat ook open voor discussie over de inhoud van de enquête!
Alvast bedankt!
P.S: Dit is niet verplicht, maar als u uw e-mail adres achterlaat bij de laatste vraag, dan maakt u kans op een cadeaubon t.w.v. 30 euro.
Re: Onderzoek nieuw product idee beleggingswereld
Op zich goede enquete, maar het product deugt voor geen meter en het idee is slecht.
Bedankt voor je feedback Olaf,
Kan je misschien ook de reden aangeven waarom je dit denkt? Niet verplicht hoor, maar ben wel benieuwd!
Bedankt!
Kan je misschien ook de reden aangeven waarom je dit denkt? Niet verplicht hoor, maar ben wel benieuwd!
Bedankt!
- het is niet transparant wat er met je geld gebeurd.Sadriy91 schreef:Bedankt voor je feedback Olaf,
Bedankt!
- een grafiekje waarin je je vermogen ziet stijgen. kom op zeg, zijn we kleuters
- zelf een doel ingeven en een inleg. Dat vraagt om niet haalbare opgaven
- het platform is eigenlijk een verkapte verkoopsite om beleggingsadvies te verkopen, c.q. andere producten.
- soortgelijke diensten bestaan al lang
- welke garanties bieden jullie dat ik mijn doel haal?
Goede feedback Olaf!
Zoals je weet doe ik dit 'in opdracht van' en ben ik dus niet de eigenaar van het product. Dit is puur voor mijn afstudeeronderzoek, maar ik denk dat dit zeer waardevolle informatie voor het onderzoek aangezien het afkomstig is van iemand die al (waarschijnlijk?) ervaring heeft met soortgelijke producten.
Nogmaals bedankt en dit neem ik zeker mee in het onderzoek!
Zoals je weet doe ik dit 'in opdracht van' en ben ik dus niet de eigenaar van het product. Dit is puur voor mijn afstudeeronderzoek, maar ik denk dat dit zeer waardevolle informatie voor het onderzoek aangezien het afkomstig is van iemand die al (waarschijnlijk?) ervaring heeft met soortgelijke producten.
Tsja, als een platform belooft dat ik al vanaf €1/maand mijn gestelde doelen kan bereiken met beleggingen, schud ik meewarig het hoofd. Het lijkt mij prachtig voor de adverteerders die op deze manier een vrijkaartje krijgen om de ingelogde gebruikers te belagen. Ook worden ondanks het "gratis" imago vervolgens via de achterdeur toch inkomsten gegenereerd door een soort koppelverkoop.
Gratis bestaat niet: TANSTAAFL
Gratis bestaat niet: TANSTAAFL
Ingevuld en met olaf eens. Het product deugt niet.
Niet in te vullen omdat er bij "anders" niets aan te vinken is.
Bovendien lijkt dit meer op kansloze reclame voor euh..onecoin
Bij welke vraag bedoel je dit precies? Ik kan je trouwens verzekeren dat dit niet bedoeld is als reclame, in welke vorm dan ook. En zeker niet voor onecoin.gemist schreef:Niet in te vullen omdat er bij "anders" niets aan te vinken is.
Vul je onderzoek zelf eens in, en probeer dan altijd voor "Anders" te kiezen.
Dus als je onderzoek doet naar een nieuw idee hoef je niet kritisch te staan tegenover de haalbaarheid van het idee. Ik zou elke opdrachtgever aanraden direct de stekker uit een onzin project als dit te trekken. De financiele wereld heeft behoefte aan transparante spelers die weer gewoon doen waar ze ooit voor bedoelt waren. Dit soort gepruts is geld verspilling en ik vraag me af hoe geschikt het is als onderzoek voor een student.Sadriy91 schreef:Goede feedback Olaf!
Het gaat om de ervaring van het onderzoeken. Verder maakt geen enkele student kans om het opgeworpen idee uit te gaan voeren . Da's nogal wiedes, maar ach..het houdt de studenten aan het werk.
Dat is pertinent niet waar.gemist schreef:Het gaat om de ervaring van het onderzoeken. Verder maakt geen enkele student kans om het opgeworpen idee uit te gaan voeren . Da's nogal wiedes, maar ach..het houdt de studenten aan het werk.
Waar het hier om gaat is dat je van het onderzoeken van zo'n flut idee niks leert. Bij een goede opleiding leer je als eerst dat onderzoeken om het onderzoeken uit den boze is.
Dus "leren onderzoeken" is een prettige opleiding....olaf79 schreef:Dat is pertinent niet waar.gemist schreef:Het gaat om de ervaring van het onderzoeken. Verder maakt geen enkele student kans om het opgeworpen idee uit te gaan voeren . Da's nogal wiedes, maar ach..het houdt de studenten aan het werk.
Waar het hier om gaat is dat je van het onderzoeken van zo'n flut idee niks leert. Bij een goede opleiding leer je als eerst dat onderzoeken om het onderzoeken uit den boze is.