LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 1
Re: 1
Het lijkt misschien spam, maar dat is het niet Ik ben mijn opleiding Communicatie- en Informatiewetenschappen af aan het ronden aan Tilburg University. Voor mijn masterscriptie doe ik onderzoek naar online hotelbeoordelingen. Ik ben dringend op zoek naar respondenten die mijn enquête in willen vullen.
Hopelijk lukt dat via deze weg
Hopelijk lukt dat via deze weg
https://tilburgss.qualtrics.com/SE/?SID ... Rp9JJ4yRc9Isabel1 schreef:ik wil best je onderzoek invullen, maar je link werkt niet, ik kan hem niet selecteren
isabel
Hoi Isabel,Isabel1 schreef:ik wil best je onderzoek invullen, maar je link werkt niet, ik kan hem niet selecteren
isabel
Dit is de link: https://tilburgss.qualtrics.com/SE/?SID ... Rp9JJ4yRc9.
Heel erg bedankt dat je mijn enquête in wilt vullen!
misschien een trosje trollen?chd schreef:Zou de politie er achter zittenruud_a schreef:ik begin mij af te vragen of al die links van die enquetes geen poging zijn om de verblijfplaats van de forumleden te achterhalen
of mogelijk wat bedrijven die zich niet gelukkig voelen met het forum?
Leuk hoor, die keuze om een review te beoordelen met:
-Plezierig geschreven
-Prettig geschreven
-Aangenaam geschreven
Wat is volgens deze master student het verschil?
Al met al, 4 volstrekt oppervlakkige "reviews" van minder dan 100 woorden die volledig uitwisselbaar zijn en vragen die monotoon, repeterend en suggestief zijn.
Dit is een "master" scriptie? Oh, wat voel ik een sympathie met het bedrijf dat deze master werk gaat geven en wat schaam ik me voor het opleidingsniveau in Nederland.
-Plezierig geschreven
-Prettig geschreven
-Aangenaam geschreven
Wat is volgens deze master student het verschil?
Al met al, 4 volstrekt oppervlakkige "reviews" van minder dan 100 woorden die volledig uitwisselbaar zijn en vragen die monotoon, repeterend en suggestief zijn.
Dit is een "master" scriptie? Oh, wat voel ik een sympathie met het bedrijf dat deze master werk gaat geven en wat schaam ik me voor het opleidingsniveau in Nederland.