LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek over e-mail nieuwsbrieven (respondenten gezocht)

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
MitchellHearthog

Onderzoek over e-mail nieuwsbrieven (respondenten gezocht)

Ongelezen bericht door MitchellHearthog »

Goedenavond,

Voor mijn onderzoek aan de Universiteit Twente wil ik graag uw mening weten over een Bruna nieuwsbrief. De uitkomsten worden gebruikt om te begrijpen hoe nieuwsbrieven aangepast kunnen worden zodat deze beter op uw wensen aansluiten.

Er zal met name naar uw houding, gevoel of mening gevraagd worden en niet naar uw kennis; er zijn dus geen per definitie goede of foute antwoorden. Het invullen van de enquête zal ongeveer 5 tot 10 minuten van uw tijd in beslag nemen. Alle gegevens worden anoniem verwerkt en uitsluitend voor het onderzoek gebruikt.

Door het Invullen van deze enquête helpt u mij met de voortgang van mijn master scriptie. Alvast dank!

Vul de enquête hier in: https://jfe.qualtrics.com/form/SV_1SLIOBagxhz3gwt

Uiteraard hou ik dit topic in de gaten voor eventuele vragen/opmerkingen.

Met vriendelijke groet,
Michel Hartog

MitchellHearthog

Re: Onderzoek over e-mail nieuwsbrieven (respondenten gezocht)

Ik heb nog maar een aantal respondenten nodig, wie helpt me? Mijn dank is groot!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik mis meteen al de optie weet niet/geen mening. En die is voor mij broodnodig, heb even gekeken, maar die nieuwsbrief interesseert mij helemaal niets. Omdat de geboden producten me niet interesseren. Dus de rest is ook niet meer belangrijk.

MitchellHearthog

witte angora schreef:Ik mis meteen al de optie weet niet/geen mening. En die is voor mij broodnodig, heb even gekeken, maar die nieuwsbrief interesseert mij helemaal niets. Omdat de geboden producten me niet interesseren. Dus de rest is ook niet meer belangrijk.
Dank voor uw reactie. Dit zal ik mee nemen naar de definitieve versie.

Gesloten