LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek overgeld lenen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
josephkeijzer

Onderzoek overgeld lenen

Ongelezen bericht door josephkeijzer »

Beste lezers,

Mijn naam is Joseph Keijzer en ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek voor de opleiding Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Voor het schrijven van mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar leengedrag en de algemene opinie ten opzichte van geld lenen.

Hierbij vraag ik om uw hulp, u zou mij ontzettend veel helpen door de vragenlijst op onderstaande link in te vullen.
De vragenlijst bestaat volledig uit meerkeuzevragen en het invullen duurt maximaal 5 minuten.

http://tiny.cc/Afstudeeronderzoek

De antwoorden die u geeft worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt, deze worden anoniem, vertrouwelijk en puur voor studiedoeleinden verwerkt.

Onder de deelnemers zal ik 5 VVV cadeaubonnen verloten.

Als u geïnteresseerd bent in de uitkomsten van het onderzoek kunt u mij tevens een bericht sturen. Na afronden van het onderzoek zal ik u dan laten weten wat mijn bevindingen zijn.

Alvast heel erg bedankt voor uw hulp

Met vriendelijke groet,

Joseph Keijzer

newmikey

Re: Onderzoek overgeld lenen

Ongelezen bericht door newmikey »

Wat is uw netto huishoudinkomen per maand?

Minder dan €1.500
€1.500 - €3.000
€3.001 – €4.500
Meer dan €4.500
De hele enquete leest meer als acquisitie van potentiele klanten. Hoe lang duurt dat afstuderen van u eigenlijk? U bent al bezig met deze enquete op z'n minst sinds februari 2009, gezien uw posts op meerdere webfora!

Mede gezien uw LinkedIn pagina lijkt u al reeds langer werkzaam in de financiele sector, bij SNS Reaal.

Daarmee wordt dit verzoekje om medewerking aan een "afstudeeronderzoek" eigenlijk gewoon ordinaire spam.

Gemeld dus.

Gesloten