LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek persoonlijke en mentale ontwikkeling
Onderzoek persoonlijke en mentale ontwikkeling
Beste,
Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar de wensen en behoeften van persoonlijke- en mentale ontwikkeling binnen de fitnessbranche. Het uiteindelijke doel is om een platform op te zetten voor geinteresseerden in persoonlijke- en mentale ontwikkeling.
Bent u bezoeker van een fitnesscentrum? Dan wil ik u vragen een korte enquete in te vullen via de volgende link: http://www.thesistools.com/mindoverbody
Hartelijk dank voor uw medewerking!
Voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar de wensen en behoeften van persoonlijke- en mentale ontwikkeling binnen de fitnessbranche. Het uiteindelijke doel is om een platform op te zetten voor geinteresseerden in persoonlijke- en mentale ontwikkeling.
Bent u bezoeker van een fitnesscentrum? Dan wil ik u vragen een korte enquete in te vullen via de volgende link: http://www.thesistools.com/mindoverbody
Hartelijk dank voor uw medewerking!
Laatst gewijzigd door mirr24 op 25 apr 2012 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Onderzoek persoonlijke en mentale ontwikkeling
mirr24
Om vervolgens door callcentra telefonisch lastig gevallen te worden, omdat op die manier het bel-me-niet-register legaal mag worden omzeild.
Maxiem.
Om vervolgens door callcentra telefonisch lastig gevallen te worden, omdat op die manier het bel-me-niet-register legaal mag worden omzeild.
Maxiem.
Dat is absoluut niet de bedoeling. De resultaten zullen anoniem worden behandeld.
Het is simpel spam voor een product!
Als ik al 'persoonlijke' zie staan met een verkeerd weglatingsteken, dan hoef ik al niet meer. Afstuderende mensen horen toch op zijn minst te weten dat dat fout is.
Er worden geen telefoonnummers of verdere NAW gegevens gevraagd.MAXIEM schreef:Om vervolgens door callcentra telefonisch lastig gevallen te worden, omdat op die manier het bel-me-niet-register legaal mag worden omzeild.
Dit is niet de insteek van de enquete.nevermind schreef:Het is simpel spam voor een product!
Dat mag!Miepje1 schreef:Als ik al 'persoonlijke' zie staan met een verkeerd weglatingsteken, dan hoef ik al niet meer. Afstuderende mensen horen toch op zijn minst te weten dat dat fout is.
Afstuderenden behoren ook te weten dat persoonlijke of lastige vragen beter aan het eind gesteld kunnen worden en dat de 1e vragen moeten uitnodigen om de vragenlijst in te vullen. Binnen de eerste vragen al direct beginnen over, geslacht, leeftijd provincie, werksituatie en welk fitnesscentrum levert een aardige kans op dat mensen al afhaken.Miepje1 schreef:Als ik al 'persoonlijke' zie staan met een verkeerd weglatingsteken, dan hoef ik al niet meer. Afstuderende mensen horen toch op zijn minst te weten dat dat fout is.
mirr24 schreef:Dit is niet de insteek van de enquete.nevermind schreef:Het is simpel spam voor een product!
Het is spam/reclame voor een website, niet meer en niet minder.
Ik ga hier echt de link niet plaatsen,hoor.
Bent u 'collega' van deze TS ?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4#p1539774
Aangezien de vragenlijst op exact dezelfde wijze begint.
Waarom beginnen deze vragenlijsten tegenwoordig met de persoonlijke vragen ?
Ik zie nergens iets dat daar ook maar op lijkt..nevermind schreef:mirr24 schreef:Dit is niet de insteek van de enquete.nevermind schreef:Het is simpel spam voor een product!
Het is spam/reclame voor een website, niet meer en niet minder.
Volslagen onzin dus
Google de laatste paar woorden van de link eens...angel1978 schreef:Ik zie nergens iets dat daar ook maar op lijkt..nevermind schreef:Het is spam/reclame voor een website, niet meer en niet minder.
Volslagen onzin dus
welk soort vragenlijsten krijg jij altijd dan ?Emmy75 schreef:Bent u 'collega' van deze TS ?
Ik ken niet anders dan dat dat het eerste is dat gevraagd wordt in alle enquetes die ik in mijn spambox gestuurd krijg.. Zo lang het anoniem is, is dat op zich ook geen probleem.
Dan was daar wel een link in verwerkt en ga je er geen tijd in steken met het opzetten van een hele enquete..Emmy75 schreef:Google de laatste paar woorden van de link eens...angel1978 schreef:Ik zie nergens iets dat daar ook maar op lijkt..nevermind schreef:Het is spam/reclame voor een website, niet meer en niet minder.
Volslagen onzin dus
Ik weet niet waar jij je wijsheid opdoet... Dit staat er bij de Taaladviesdienst: "Het weglatingsteken wordt in een samentrekking alleen gebruikt om aan te duiden dat er een woorddeel weggelaten is. Is er een volledig woord weggevallen, dan komt er geen weglatingsteken."mirr24 schreef:Dat mag!Miepje1 schreef:Als ik al 'persoonlijke' zie staan met een verkeerd weglatingsteken, dan hoef ik al niet meer. Afstuderende mensen horen toch op zijn minst te weten dat dat fout is.
In dit geval is het volledige woord 'ontwikkeling' weggevallen en dus mag het NIET. En het staat nog dom ook. Fijn dat de topictitel is aangepast . Nu de rest nog...
De eerste paar vragen moeten eenvoudig zijn (ok daar voldoen ze aan) en moeten uitnodigen tot het deelnemen aan het onderzoek en zeker geen drempel opwerpen. Dit soort vragen aan het begin werpt sneller een drempel op omdat er mensen zijn die vinden "maar daar gaat het niet over". Waar ze wel degelijk nuttig voor zijn weet ik wel, maar vaak is het beter deze vragen aan het eind te stellen als de deelnemer ahw al in de 'goede modus' zit om vragen te beantwoorden.angel1978 schreef:welk soort vragenlijsten krijg jij altijd dan ?
Ik ken niet anders dan dat dat het eerste is dat gevraagd wordt in alle enquetes die ik in mijn spambox gestuurd krijg.. Zo lang het anoniem is, is dat op zich ook geen probleem.
Dat gaat over een samentrekking. Dus dan zou het volledige woord persoonlijkeontwikkeling moeten zijn.Miepje1 schreef:Ik weet niet waar jij je wijsheid opdoet... Dit staat er bij de Taaladviesdienst: "Het weglatingsteken wordt in een samentrekking alleen gebruikt om aan te duiden dat er een woorddeel weggelaten is. Is er een volledig woord weggevallen, dan komt er geen weglatingsteken."mirr24 schreef:Dat mag!Miepje1 schreef:Als ik al 'persoonlijke' zie staan met een verkeerd weglatingsteken, dan hoef ik al niet meer. Afstuderende mensen horen toch op zijn minst te weten dat dat fout is.
In dit geval is het volledige woord 'ontwikkeling' weggevallen en dus mag het NIET. En het staat nog dom ook. Fijn dat de topictitel is aangepast . Nu de rest nog...
Juist. Dat woord bestaat niet... Ik ben een beetje allergisch voor die fout, omdat je hem steeds vaker ziet. Net als 'is' en 'hun'... maar dat is weer een andere discussie .
Gelukkig voor velen is dit geen taalforum, of is het nu taal forum.