LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek rond lichtstraten

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
lichtstraten

Onderzoek rond lichtstraten

Ongelezen bericht door lichtstraten »

Als finale opdracht voor onze bachelor in Business Management en Marketing werken wij, studenten van University College Leuven-Limburg (UCLL) in België, als Junior Marketing consultants voor een producent van lichtstraten. Omdat onze klant graag meer informatie zou hebben over de Nederlandse markt, hebben wij een klein marktonderzoek opgericht om de behoeften op deze markt te ontdekken. We zouden het ten zeerste op prijs stellen mocht u de tijd nemen om dit onderzoek correct in te vullen. De resultaten van het onderzoek worden enkel voor academische doeleinden behandeld en zijn volledig vertrouwelijk.

Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... w/viewform

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Radar op 16 feb 2018 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht door Moderator verplaatst naar 'Onderzoek'

newmikey

Re: Onderzoek rond lichtstraten

Ongelezen bericht door newmikey »

lichtstraten schreef:Als finale opdracht voor onze bachelor in Business Management en Marketing werken wij, studenten van University College Leuven-Limburg (UCLL) in België, als Junior Marketing consultants voor een producent van lichtstraten.
Begin eens met uitleggen wat "lichtstraten" zijn? Géén idee, buitenverlichting of zoiets?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

newmikey schreef:Begin eens met uitleggen wat "lichtstraten" zijn? Géén idee, buitenverlichting of zoiets?
Hij legt het uit in de introductie bij het onderzoek.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Een paar opmerkingen.

- verplicht mensen niet hun leeftijd op te geven. Dit is in principe voor je onderzoek niet zo relevant
- de indeling van Nederland (noord zuid etc) is nogal vreemd en Arbitrair. In ieder geval heb ik dit in een onderzoek nog nooit zo gezien. Beter kun je vragen in welke provincie iemand woont.
- termen als open bebouwen - half open bebouwing, gesloten bebouwing kennen we in Nederland niet. Als je NL markt onderzoekt gebruik dan geen Vlaamse termen.
- waar zou u info zoeken? Waarom mag ik hier maar 1 optie kiezen?

newmikey

olaf79 schreef:
newmikey schreef:Begin eens met uitleggen wat "lichtstraten" zijn? Géén idee, buitenverlichting of zoiets?
Lijkt me de omgekeerde volgorde - ik ga niet op een link naar een onderzoek klikken als ik niet weet waar het over gaat maar toch bedankt voor je vriendelijke hulp!

JvandeW

Ongelezen bericht door JvandeW »

newmikey schreef:
olaf79 schreef:
Lijkt me de omgekeerde volgorde - ik ga niet op een link naar een onderzoek klikken als ik niet weet waar het over gaat maar toch bedankt voor je vriendelijke hulp!
Ik kan je een directe link naar uitleg over lichtstraten geven. Zou dat voldoende zijn?

Link naar uitleg

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Bij vragen over leeftijd (en ook over inkomsten) haak ik altijd meteen af. Helaas dus niet ingevuld.

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Brahms schreef:Bij vragen over leeftijd (en ook over inkomsten) haak ik altijd meteen af. Helaas dus niet ingevuld.
Deze vraag/vragen zijn wel degelijk van belang.

Hoe ouder je bent en hoe hoger het inkomen is, des te sterker wordt de lichtsterkte welke tijdens het passeren van de lichtstraat door de verlichting zal worden afgeven, alle waar naar z'n geld nietwaar?
Ook krijgen inwoners van boven de grote rivieren (noord) meer lichtsterkte aangeboden dan de inwoners van onder de grote rivieren aangezien de zuiderlingen het leven sowieso wat "verlichter" inzien.

newmikey

JvandeW schreef:Ik kan je een directe link naar uitleg over lichtstraten geven. Zou dat voldoende zijn?
En waarom zou ik op die link klikken? Ik hoef niet persé te weten wat een lichtstraat is maar als een TS graag mijn medewerking aan een onderzoek wil, kan hij het hier komen uitleggen. Gezien de voorgaande antwoorden maakt het nu niets meer uit.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Afbeelding

Dit is een lichtstraat. Wanneer je dat niet weet sla je het bericht gewoon over toch ?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Helaas vergeet hij veel belangrijke problemen.

Geen optie voor zonnescherm of wit matglas voor minder felle zon....
Ook glas of kunststof....

Hoe moet je helder glas schoonmaken, melkwit zie je nauwelijks iets....
Een appartementen complex bij mijn zoon heeft dit ook.
Naast licht komt er vooral bij helder glas erg veel hitte in de zomer, maar wel beter dan donkere tunnel met lampen.

De voor en nadelen bestuderen zoals op TU Delft Bouwkunde is gedaan zal vele kopers miskoop besparen!

Gesloten