Hallo allemaal,
Mijn naam is Marly en ik ben een student aan de NHTV te Breda. Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeeronderzoek. Mijn onderzoek gaat over het vakantiegedrag en het zoekgedrag van de Nederlander met betrekking tot vakanties in Nederland. Denk hierbij aan weekendjes weg, weekjes weg, midweekjes weg of twee weken weg.
Ik hoop dat u mij wilt helpen door de enquête via de link in te vullen!
http://www.thesistools.com/web/?id=407283
Met vriendelijke groet,
Marly
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek: Vakantiegedrag & Zoekgedrag
Re: Onderzoek: Vakantiegedrag & Zoekgedrag
Ik ook: krijg gelijk zin....maar ja, wat niet kan, kan niet.Chocomelk schreef:Ingevuld.
Ook ingevuld, maar Rijssen ligt op fietsafstand voor ons, en wij gaan meestal wel wat verder op vakantie..
Woon jij toch fijn in een vakantiegebied...sjohie schreef:Ook ingevuld, maar Rijssen ligt op fietsafstand voor ons, en wij gaan meestal wel wat verder op vakantie..
Ik heb nog 19 enquêtes nodig! Help mij alstublieft
Wil je graag helpen hoor, zal ik het nog 19 keer invullen dan? Succes gewenst.Marly93 schreef:Ik heb nog 19 enquêtes nodig! Help mij alstublieft
Sinds die heidebrand op de Veluwe, is 500 hectare niet zo mooi meer..tenormin schreef:Woon jij toch fijn in een vakantiegebied...sjohie schreef:Ook ingevuld, maar Rijssen ligt op fietsafstand voor ons, en wij gaan meestal wel wat verder op vakantie..