LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek vervoersarrangmenten naar Attractieparken

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
rakmen
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2013 01:36

Onderzoek vervoersarrangmenten naar Attractieparken

Ongelezen bericht door rakmen »

Beste mensen,

Momenteel ben ik bezig met afstuderen aan de NHTV Breda. Ik studeer Vrijetijdsmanagement en ik doe een onderzoek naar vervoersarrangementen naar Attractieparken in het buitenland en Europa-Park, een attractiepark in Duitsland, in het bijzonder.

Ik heb uw hulp nodig. Wilt u de volgende enquête invullen?
http://www.europaparkpeilt.com/
alvast bedankt voor uw moeite!

Met vriendelijke groet,
NHTV student

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Onderzoek vervoersarrangmenten naar Attractieparken

Ongelezen bericht door kokka »

Waarom zou een student baat hebben bij het invullen van en enquête van een attractie park?
het is niet eens een zelfgemaakte lijst, maar gewoon een onderzoek van het park zelf.
Als Europapark onderzoek wil doen, moeten ze maar eens beginnen met het eerlijk benaderen van de mensen, niet onder het mom van een studie-onderzoek

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Onderzoek vervoersarrangmenten naar Attractieparken

Ongelezen bericht door puma73 »

voor dit soort geneuzel is het sub forum onderzoek bedoelt. ff studeren voor je wat neerplempt

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Onderzoek vervoersarrangmenten naar Attractieparken

Ongelezen bericht door kokka »

Ik denk dat deze post gewoon van europapark afkomt en niet van een student.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Onderzoek vervoersarrangmenten naar Attractieparken

Ongelezen bericht door GJvdZ »

kokka schreef:Waarom zou een student baat hebben bij het invullen van en enquête van een attractie park?