Hallo!
Mijn naam is Eelke en ik ben een vierdejaars student ondernemerschap & retail management. Op dit moment ben ik bezig met een afstudeeronderzoek in de woon- en slaapbranche. Hierbij richt ik mij vooral op het gedeelte ná aankoop van een product binnen deze branche, omdat ik van mening ben dat een heel aantal winkels hierin enorm tekort schieten. Ik ben benieuwd welke verwachtingen u heeft met betrekking tot services na aankoop van een product.
Zou u voor mij de onderstaande enquête willen invullen? U zou mij daar enorm mee helpen!
https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/for ... BAELb9PEwt
Tips ten aanzien van mijn de in mijn enquête zijn uiteraard ook van harte welkom.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek verwachting services woon/slaap-winkels
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Onderzoek verwachting services woon/slaap-winkels
Ingevuld.
Wel een duidelijke enquête , maar wat summier vond ik.
Ik denk dat er meer vragen te bedenken zijn.
Wel een duidelijke enquête , maar wat summier vond ik.
Ik denk dat er meer vragen te bedenken zijn.
Dorfje
vindt dit leuk
Re: Onderzoek verwachting services woon/slaap-winkels
Hier hetzelfde. Heb je goed nagedacht over de onderzoeksvraag of hypothese, en welke gegevens je nodig hebt om die te beantwoorden of toetsen?
Het scheiden van product en winkel kan bv niet altijd; bij een beddenwinkel kan ik geen bank kopen, hoe tevreden ik ook ben over de winkel.
Succes met afstuderen!
Het scheiden van product en winkel kan bv niet altijd; bij een beddenwinkel kan ik geen bank kopen, hoe tevreden ik ook ben over de winkel.
Succes met afstuderen!
Dorfje
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Onderzoek verwachting services woon/slaap-winkels
Als ik rustig meerdere wilde testen hebben Beter Bed iemand die je wakker komt houden... dan maar Ikea, en daar reageerde niemand, moest verkoopster zelf vragen of er voldoende voorraad was, keurig een brief voor in Magazijn ophalen locatie en geen gezeur, voor een matras moet je de tijd nemen en verkopers hebben alleen maar een horloge en omzet cijfers te halen.....!
Niet voor Jysk gekozen omdat binnenkant info minder duidelijk was.
Ikea heeft alle materialen dus niet alleen de toplaag staan.
Net als gewone of progressief gewonden veren en hoe de pockets aan elkaar zitten.
De grote winkels met grote namen en dure prijzen zijn erg opdringerig en ik wil Links, Rechts of Rug proberen en dat meerdere matrassen, en gewoon 5 minuten is voor mijn minimale en dan weer terug.... verkopers hebben geen uren de tijd voor trage klanten die ook nog voor beide Partners een zelfde dikte willen en andere materialen en hardheid kiezen.
Bij Ikea 2 met verschillende hoogte gekozen en met 2 verschillende opdek dit gecorrigeerd!
Daar kunnen de Betere Bedden winkels nog iets van leren!
Verkopers kunnen dus ook klanten weg jagen omdat ze te opdringerig zijn!
Niet voor Jysk gekozen omdat binnenkant info minder duidelijk was.
Ikea heeft alle materialen dus niet alleen de toplaag staan.
Net als gewone of progressief gewonden veren en hoe de pockets aan elkaar zitten.
De grote winkels met grote namen en dure prijzen zijn erg opdringerig en ik wil Links, Rechts of Rug proberen en dat meerdere matrassen, en gewoon 5 minuten is voor mijn minimale en dan weer terug.... verkopers hebben geen uren de tijd voor trage klanten die ook nog voor beide Partners een zelfde dikte willen en andere materialen en hardheid kiezen.
Bij Ikea 2 met verschillende hoogte gekozen en met 2 verschillende opdek dit gecorrigeerd!
Daar kunnen de Betere Bedden winkels nog iets van leren!
Verkopers kunnen dus ook klanten weg jagen omdat ze te opdringerig zijn!
Re: Onderzoek verwachting services woon/slaap-winkels
En weer een gratis kop koffie ,komkommer
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Onderzoek verwachting services woon/slaap-winkels
Hartelijk dank voor een ieder die al de moeite heeft genomen de enquête in te vullen! Ik zit inmiddels op een respons van 18.
De feedback zal ik ten harte nemen en in een eventuele volgende enquête meenemen.
De feedback zal ik ten harte nemen en in een eventuele volgende enquête meenemen.
Komkommertijd
vindt dit leuk