LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek voor autorijders

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
ThijsB

Onderzoek voor autorijders

Ongelezen bericht door ThijsB »

Beste Forum leden,

Ik ben een student aan de Universiteit van Wageningen en ik ben bezig met mijn afstudeeropdracht. Ik studeer bedrijfs- en consumentenwetenschappen.
Ik heb gekozen om mij te verdiepen in het bezoek aan de garage en voornamelijk wat de behoeftes en wensen zijn voor de klant. De enquête duurt ongeveer 10 minuten
Mochten er vragen zijn kunnen jullie altijd contact opnemen.

https://wur.az1.qualtrics.com/SE/?SID=S ... 2kYDk9tTeJ

Alvast bedankt en groeten

Thijs

Julie4444

Re: Onderzoek voor autorijders

Ongelezen bericht door Julie4444 »

19. Ik heb ouderwetse/traditionele smaak en gewoontes

20. Als je normaal doet doe je al gek genoeg
Wat bedoel je daarmee? Beide principes zijn abstract en vrij te interpreteren.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik zie bij 1 pagina met vragen bij elke vraag "Click to write the question text" staan, ipv de naam omschrijving van de vraag.

En ik was bijna klaar, maar omdat ik bij inkomen geen "wens ik niet noemen" optie had, en een postcode in moet geven, heb ik de enquete afgebroken. Dat zijn 2 details die ik niet zomaar met een onbekende wens te delen.

ThijsB

Bedankt voor het invullen!

En beide bedankt voor de reactie. Ik zal kijken of ik die 2 stellingen anders kan formuleren zodat ze wat concreter zijn.
Ik heb een optie toegevoegd voor het inkomen. Enkel de postcode zal ik nodig blijven hebben aangezien ik mogelijk een verdeling wil maken tussen regio's.
Daarnaast is de data niet te herleiden tot een individu en daarmee anoniem. Ook word deze data niet met derden gedeeld.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

ThijsB schreef:Bedankt voor het invullen!