Floravontuur Promotie Zoetermeer is een Zoetermeerse organisatie, voor het aankomende half jaar mijn afstudeerorganisatie. Mijn naam is Lisanne Rademaker, uit Zoetermeer en ben vierdejaars student aan de Hogeschool Rotterdam. Ik volg de opleiding Leisuremanagement. Voor het afstuderen doe ik een groot onderzoek, onder meer naar de connectie tussen Floravontuur Promotie Zoetermeer en de gemeente Zoetermeer.
Vanuit Floravontuur Promotie Zoetermeer is aangegeven dat ze vaak horen dat ze in één adem genoemd worden met de gemeente Zoetermeer. Hoe komt dit eigenlijk? Waar komt deze connectie vandaan? Dat is een van de vragen die speelt bij Floravontuur Promotie Zoetermeer.
Om antwoord te kunnen geven op deze vraag heb ik een korte enquête opgezet van zes vragen. Het is de bedoeling dat zo veel mogelijk inwoners van Zoetermeer deze enquête invullen. Zo wordt het beeld dat ik krijg zo representatief mogelijk. Hierbij heb ik uw hulp hard nodig.
Mijn vraag aan u is dan ook, zou u mij een groot plezier willen doen en drie minuten van uw tijd willen steken in het beantwoorden van de vragen. Iedereen die hiertoe bereid is wil ik op voorhand alvast vriendelijk bedanken, u helpt mij heel erg.
De link naar de enquête is: http://www.thesistools.com/web/?id=389761
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek voor inwoners Zoetermeer en omgeving
-
Re: Onderzoek voor inwoners Zoetermeer en omgeving
Lisanne0911 schreef:Floravontuur Promotie Zoetermeer is een Zoetermeerse organisatie, voor het aankomende half jaar mijn afstudeerorganisatie. Mijn naam is Lisanne Rademaker, uit Zoetermeer en ben vierdejaars student aan de Hogeschool Rotterdam. Ik volg de opleiding Leisuremanagement. Voor het afstuderen doe ik een groot onderzoek, onder meer naar de connectie tussen Floravontuur Promotie Zoetermeer en de gemeente Zoetermeer.
Vanuit Floravontuur Promotie Zoetermeer is aangegeven dat ze vaak horen dat ze in één adem genoemd worden met de gemeente Zoetermeer. Hoe komt dit eigenlijk? Waar komt deze connectie vandaan? Dat is een van de vragen die speelt bij Floravontuur Promotie Zoetermeer.
Om antwoord te kunnen geven op deze vraag heb ik een korte enquête opgezet van zes vragen. Het is de bedoeling dat zo veel mogelijk inwoners van Zoetermeer deze enquête invullen. Zo wordt het beeld dat ik krijg zo representatief mogelijk. Hierbij heb ik uw hulp hard nodig.
Mijn vraag aan u is dan ook, zou u mij een groot plezier willen doen en drie minuten van uw tijd willen steken in het beantwoorden van de vragen. Iedereen die hiertoe bereid is wil ik op voorhand alvast vriendelijk bedanken, u helpt mij heel erg.
De link naar de enquête is: http://www.thesistools.com/web/?id=389761
Eeuh, als vierdejaars student kan je toch wel bedenken waarom een stichting met de vestigingsplaats in de naam, vaak in één adem wordt genoemd met de gemeente die dezelfde naam draagt?!?
Tja, als je in je landelijke ochtendkrant altijd jij eigen regio uitkiest zou ik zeggen: hoe kan je de connectie leggen met de Floravontuur Promotie Zoetermeer (als oud inwoonster van Sweet Lake City).
-
Ik ben geen Zoetermeerder (en misschien maar gelukkig ook), dus die enquête hoef ik niet in te vullen, maar: misschien lijken de mensen in dat bedrijf van jou wel een stel ambtenaren, als ze zich om dit soort dingen druk maken? Dan lijkt het me niet zo moeilijk waarom die link steeds gelegd wordt.Lisanne0911 schreef:
Misschien dat het bedrijf zich eens af moet vragen hoe ze zichzelf presenteren, sorry hoor.
Is het al 1 april?Lisanne0911 schreef:Vanuit Floravontuur Promotie Zoetermeer is aangegeven dat ze vaak horen dat ze in één adem genoemd worden met de gemeente Zoetermeer. Hoe komt dit eigenlijk? Waar komt deze connectie vandaan?
Moet iemand jullie serieus gaan uitleggen dat als je de naam van een stad ergens aan verbindt dat men dan denkt aan die stad?
Laten we eens naar een basisschool gaan en aan de kinderen daar vragen hoe het komt. Zij zullen je het antwoord kunnen geven. Maar bij die stichting kunnen jullie dat niet bedenken?