LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek: Zoekt u een huis in Amsterdam?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Cmooij

Onderzoek: Zoekt u een huis in Amsterdam?

Ongelezen bericht door Cmooij »

Beste mensen,

Ik ben een student, bezig met een afstudeerscriptie die gaat over de waarde perceptie van duurzaamheid in de Nederlandse koopwoningmarkt.

Ik ben opzoek naar kopers die een huis zoeken in Amsterdam en die willen deelnemen aan een simpele enquete. Het duurt ongeveer 5 minuten en het zou mij heel erg helpen met mijn scriptie.

De link naar de enquete: https://docs.google.com/forms/d/1bTmfMy ... =send_form

Als u verder nog opmerkingen of vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
C. Mooij
Laatst gewijzigd door Cmooij op 13 jun 2014 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.

GJvdZ

Re: Onderzoek: Zoekt u een huis in Amsterdam?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

De enquete komt wat onevenwichtig over. De vraag over een huis zoeken in Amsterdam staat volkomen los van de rest van de vragen. Of gaat het erom dat er in Amsterdam vooral veel oude, niet duurzame meuk te koop is voor veel te veel geld?

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

En weer een studentje die de juiste weg naar het correcte subforum niet kan vinden (onderzoek). En dat moet straks het hogere kader van onze maatschappij worden.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

De "waarde perceptie van duurzaamheid"? Zouden studenten behalve het vinden van het goede forum, ook kunnen leren gewoon Nederlands te gebruiken? Deze student wil gewoon weten of wij voor een duurzaam huis bereid zijn meer te betalen: ja/nee. Zo, dat is de hele enquête even kort samengevat - scheelt weer.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Mijn antwoord op de vraag is nee, want ik zoek geen huis in Amstedam :mrgreen:

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

wilt u een huis kopen in amsterdam.
1 nee
2 binnen 1 jaar
3 ja binnen 1- 5 jaar
4 ja na 6 jaar

volgens mij ontbreekt hier het zesde jaar.

zou huis elementen in het woordenboek staan?

bovendien is het wat onhandig om duurzaamheid te rangschikken van 1 helemaal niet tot 5 essentieel en huis elementen te rangschikken van 1 hoogste prioriteit naar 5 laagste prioriteit.

en de vraag of alle informatie over duurzaamheid van een huis beschikbaar is, valt niet te beantwoorden, omdat dit voor ieder huis anders is.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

puma73 schreef:En weer een studentje die de juiste weg naar het correcte subforum niet kan vinden (onderzoek). En dat moet straks het hogere kader van onze maatschappij worden.
Gelukkig mag iedereen fouten maken om daarvan te leren. Mensen die nooit fouten maken zullen ook nooit wat leren en dus ook niet verder komen in het leven.

gilas

Ongelezen bericht door gilas »

GJvdZ schreef:
puma73 schreef:En weer een studentje die de juiste weg naar het correcte subforum niet kan vinden (onderzoek). En dat moet straks het hogere kader van onze maatschappij worden.
Gelukkig mag iedereen fouten maken om daarvan te leren. Mensen die nooit fouten maken zullen ook nooit wat leren en dus ook niet verder komen in het leven.
Zo moeilijk is het lezen van een forum ook weer niet,dus als ze al niet lezen om het juiste forum te vinden,dan wordt het lezen van ingewikkelde stof helemaal een probleem.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

ruud_a schreef: zou huis elementen in het woordenboek staan?
Volgens Google bestaat het wel: http://www.bing.com/images/search?q=wat ... &FORM=1GRE

:lol:

Cmooij

Ongelezen bericht door Cmooij »

GJvdZ schreef:De enquete komt wat onevenwichtig over. De vraag over een huis zoeken in Amsterdam staat volkomen los van de rest van de vragen. Of gaat het erom dat er in Amsterdam vooral veel oude, niet duurzame meuk te koop is voor veel te veel geld?
Bedankt voor je feedback. Het klopt dat de vraag over een huis zoeken er misschien een beetje los van staat, maar het word gevraagd om ervoor te zorgen dat de juiste mensen eruit gefilterd kunnen worden. Het onderzoek is namelijk uitsluitend voor kopers in Amsterdam. Kopers bepalen de waarde van het huis uiteindelijk, en de enquete hoort inzicht te geven naar hun perspectief van het waarderingsproces, en welke rol duurzaamheid hier uiteindelijk in speelt.

Gesloten