LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online boodschappen doen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Jann89

Online boodschappen doen

Ongelezen bericht door Jann89 »

Hi! Voor mijn master scriptie (Msc Marketing Intelligence) doe ik onderzoek naar online boodschappen doen. Iets specifieker, ik onderzoek welke aspecten belangrijk zijn aan online boodschappen, hoe je online boodschappen doen aantrekkelijker maakt en wat mensen hiervoor bereid zijn te betalen.

Het duurt ongeveer 5 minuten en je gegevens worden alleen voor dit onderzoek gebruikt.

Link naar het onderzoek: https://groningen.qualtrics.com/SE/?SID ... BwJ0HkJi0B

Voor vragen opmerkingen of tips stuur een PM! Ook als je geïnteresseerd bent in de resultaten, stuur een PM!

Alvast bedankt!

Jan

igen

Re: Online boodschappen doen

Ongelezen bericht door igen »

Ik vrees dat je de nav de gegeven antwoorden concludeert dat ik naar de dichtstbijzijnde super ga, terwijl ik zelfs met de auto twee dorpskernen verder naar de AH ga.

Jann89

Waarom denk je dat dan?

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Ingevuld, maar volgens mij kan je uit de antwoorden niet concluderen waarom ik niet voor online supermarktaankopen kies.

Jann89

Als je geïnteresseerd bent wil ik je wel wat meer informatie geven via pm, als ik het hier neer zet beïnvloed het misschien de resultaten!

KatiusciaAzzaro

Ongelezen bericht door KatiusciaAzzaro »

Beste Jan,

Ik doe ook onderzoek naar online boodschappen doen. Misschien kunnen wij wat voor elkaar betekenen?

Groetjes Katiuscia.

Gesloten