LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online experiment: hoe kies jij tussen producten?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
daphne.p

Online experiment: hoe kies jij tussen producten?

Ongelezen bericht door daphne.p »

Graag zou ik willen jullie uitnodigen om mee te doen aan een online experiment.

Mijn naam is Daphne (25) en ik studeer aan de universiteit van Milaan. Ik doe de master ‘cognitieve wetenschap en beslissingsprocessen’, wat neerkomt op het bestuderen van de psychologie achter beslissingen.

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie, die gaat over consumenten beslissingen. De vraag die ik probeer te beantwoorden is: hoe kiezen wij in de supermarkt welke producten we in ons winkelwagentje leggen? Welke factoren nemen we mee in onze beslissing?

Ik hoop dat jullie mee willen doen! Het onderzoek is te vinden op deze link: http://devio.us/~alexbike/daph/welkom.html

Het duurt 15 tot 20 minuten en bestaat uit drie onderdelen.
-Het experiment zelf, waarin je kiest tussen verschillende producten of aangeeft hoeveel je voor een product zouden betalen
- Een enquête over boodschappen doen.
-Een korte test, om te beoordelen wat jouw beslissingsstijl is

Het onderzoek is anoniem. Wanneer het onderzoek afgerond is, zal ik de resultaten op dit forum plaatsen. Wie geïnteresseerd is kan overigens ook aan het einde van het onderzoek zijn mail opgeven en zo de resultaten opgestuurd krijgen.

Bedankt voor jullie tijd!

sjoegel

Re: Online experiment: hoe kies jij tussen producten?

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je studeert in Milaan, kun je ze daar niet om een mening vragen ?

daphne.p

Re: Online experiment: hoe kies jij tussen producten?

Ongelezen bericht door daphne.p »

Zeker! En dat doe ik dus ook... Als je de link opent zul je zien dat er zowel een nederlandse als een italiaanse versie van het onderzoek is. Het dan ook mijn bedoeling de resultaten met elkaar te gaan vergelijken.

Gesloten