Voor mijn afstudeerscriptie voor de Master Business Administration aan de Vrije Universiteit te Amsterdam onderzoek ik hoe gebruikers van online handelssites (bv. Marktplaats of eBay) elkaar beïnvloeden. In de offline omgeving is bewezen dat interactie tussen klanten een grote impact heeft op de klanttevredenheid en totale belevenis van een bedrijf. Ik ben nieuwsgierig naar hoe dit precies in de online omgeving werkt.
Daarom hoop ik dat jullie je positieve of negatieve ervaringen willen delen door middel van 4 vragen in te vullen. Voor de open vragen verwacht ik geen boekwerk, maar een korte omschrijving. Deelname is anoniem en zal ongeveer 10 - 15 minuten duren. Er wordt vertrouwelijk met de informatie omgegaan.
De vragenlijst is te vinden via https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_1MKsf0YlUJOa25D
Alvast bedankt!
Susanne
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Positieve of negatieve ervaringen Marktplaats of eBay
Re: Positieve of negatieve ervaringen Marktplaats of eBay
En die vragenlijst had je niet even in het Nederlands kunnen doen?
Hier vind je precies hoe de consument er over denkt.
https://forum.www.opgelicht.nl/viewforu ... 28dd9e7fdb
Doe zelf je huiswerk maar.
Hier vind je precies hoe de consument er over denkt.
https://forum.www.opgelicht.nl/viewforu ... 28dd9e7fdb
Doe zelf je huiswerk maar.