| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Respondenten gezocht t.b.v. afstuderen
Respondenten gezocht t.b.v. afstuderen
Hoi allemaal!
In het kader van mijn afstuderen voor de opleiding Commerciële Economie aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven doe ik onderzoek naar snacks in het bijzonder de bitterballen. Hiervoor hoop ik minimaal 360 respondenten te werven en tot nu toe zit ik slechts op de 200.
Het invullen van de vragenlijst kost slechts 5 minuten van uw tijd, er is geen goed of fout antwoord; het gaat om uw mening of gedrag. Deelname is geheel anoniem en daarnaast bewijst u mij een grote dienst.
U kunt via onderstaande link mijn vragenlijst vinden:
http://www.thesistools.com/web/?id=471753
Alvast bedankt voor de moeite en tijd!
In het kader van mijn afstuderen voor de opleiding Commerciële Economie aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven doe ik onderzoek naar snacks in het bijzonder de bitterballen. Hiervoor hoop ik minimaal 360 respondenten te werven en tot nu toe zit ik slechts op de 200.
Het invullen van de vragenlijst kost slechts 5 minuten van uw tijd, er is geen goed of fout antwoord; het gaat om uw mening of gedrag. Deelname is geheel anoniem en daarnaast bewijst u mij een grote dienst.
U kunt via onderstaande link mijn vragenlijst vinden:
http://www.thesistools.com/web/?id=471753
Alvast bedankt voor de moeite en tijd!
-
moederslink
Re: Respondenten gezocht t.b.v. afstuderen
Ingevuld , maar ik vind de enquête vrij simpel moet ik zeggen voor een Hogeschool.
Maar toch succes gewenst!
Maar toch succes gewenst!
-
witte angora
Ik eet nooit bitterballen. Heb nog wel geprobeerd de enquete verder in te vullen, maar het is me teveel bedacht, en te weinig doordacht. Het komt bij mij teveel over als 'vragen stellen om het vragen stellen'.
Ben er dus maar weer mee genokt.
Ben er dus maar weer mee genokt.
BestelD u? Op welke Hogeschool mag je bestelt met een D schrijven?
Leeftijd kan ver boven het normale zijn.
Als geen bitterballen koopt krijg je toch de volgende vraag.
Leeftijd kan ver boven het normale zijn.
Als geen bitterballen koopt krijg je toch de volgende vraag.
-
witte angora
kuklos schreef:BestelD u? Op welke Hogeschool mag je bestelt met een D schrijven?
Niet zo moeilijk doen, kuklos!Jroen schreef:opleiding Commerciële Economie aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven
Brabo's!witte angora schreef:kuklos schreef:BestelD u? Op welke Hogeschool mag je bestelt met een D schrijven?Niet zo moeilijk doen, kuklos!Jroen schreef:opleiding Commerciële Economie aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven