LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Respondenten gezocht!

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Lottew89

Respondenten gezocht!

Ongelezen bericht door Lottew89 »

Hoi allemaal!

In het kader van mijn afstuderen voor de Master Communication Studies aan de Universiteit Twente doe ik onderzoek naar beoordelingen van advertenties. Uiteraard geldt: hoe groter de respons, hoe betrouwbaarder de resultaten. Daarom hoop ik dat je mij wilt helpen!

Het invullen van de vragenlijst kost slechts 5 minuten van jouw tijd, er is nooit een goed of fout antwoord; het gaat om jouw mening, deelname aan dit onderzoek is anoniem en je helpt mij enorm!

Dus ben je 18+ en bereid om mijn vragenlijst in te vullen doe dan mee met mijn onderzoek via https://utwentebs.eu.qualtrics.com/SE/? ... fyvg60EBlb

Alvast bedankt voor de moeite en tijd!

ruud_a

Re: Respondenten gezocht!

Ongelezen bericht door ruud_a »

bij communicatie is er niets mis met het gebruik van de beleefdheidsvormen u en uw.
ge en gij is wel wat uit de tijd.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Poeh...zo'n kraan zou ik dolgraag willen hebben. Maar ja, "winnen" is ook geen optie bij mij :lol:

tenormin

Frank90 schreef:Het gaat om een van de leukste onderzoeken waar je aan kunt deelnemen. Duurt niet langer dan 5 minuten. Afhankelijk van hoe lang je het spel speelt. Ja inderdaad! Spel speelt.

Als deelnemer mag (of eigenlijk moet) je een game spelen. Daarna wordt je een aantal vragen gesteld over het spelen van de game. Alvast bedankt!

https://vuass.eu.qualtrics.com/SE/?SID= ... zTeFdIYsKx
Nou, dat was me het spelletje wel, voor mij dan. Het laden kan wat langer duren! Nou, dat duurde lang, te lang, dus doorgedrukt naar volgende....Haha, men kan dan zo doorgaan naar de vragen. Interessant om op iets te kunnen antwoorden wat men niet gezien heeft. Alweer, ik kreeg niets te zien, misschien een ander.

brenda_d

Ongelezen bericht door brenda_d »

.
Laatst gewijzigd door brenda_d op 07 aug 2014 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

brenda_d schreef:Hoi iedereen!

Voor een onderzoek voor mijn stage bij het Nederlands Theater Festival ben ik op zoek naar respondenten. Ik doe dit onderzoek vanuit mijn opleiding communicatiewetenschap een de Universiteit van Amsterdam.
Niet geleerd om een nieuwe post aan te maken en géén bestaande post van iemand anders te hijacken?

prem

Ongelezen bericht door prem »

Lottew89 schreef:Hoi allemaal!

In het kader van mijn afstuderen voor de Master Communication Studies aan de Universiteit Twente doe ik onderzoek naar beoordelingen van advertenties. Uiteraard geldt: hoe groter de respons, hoe betrouwbaarder de resultaten. Daarom hoop ik dat je mij wilt helpen!

Het invullen van de vragenlijst kost slechts 5 minuten van jouw tijd, er is nooit een goed of fout antwoord; het gaat om jouw mening, deelname aan dit onderzoek is anoniem en je helpt mij enorm!

Dus ben je 18+ en bereid om mijn vragenlijst in te vullen doe dan mee met mijn onderzoek via https://utwentebs.eu.qualtrics.com/SE/? ... fyvg60EBlb

Alvast bedankt voor de moeite en tijd!
Bent u van Ikea met je en jou?

tenormin

newmikey schreef:
brenda_d schreef:Hoi iedereen!

Voor een onderzoek voor mijn stage bij het Nederlands Theater Festival ben ik op zoek naar respondenten. Ik doe dit onderzoek vanuit mijn opleiding communicatiewetenschap een de Universiteit van Amsterdam.
Niet geleerd om een nieuwe post aan te maken en géén bestaande post van iemand anders te hijacken?
Ingevuld. Ze is in ieder geval niet van het "jijen en jouwen; dat is wel een voordeel :lol: .

moniekwil

Ongelezen bericht door moniekwil »

Mannelijke respondenten gezocht!

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie aan TMO Hogeschool voor Modemanagement te Doorn. Ik schrijf mijn scriptie over meer beleving bij mannenmode speciaalzaken. Ik wil hierdoor een goed advies geven aan moderetailers zodat u meer plezier kan gaan beleven aan het winkelen. Voor dit onderzoek heb ik online een enquête (zie site hieronder) staan om meer inzicht te verkrijgen in het winkelgedrag van mannen. Zouden jullie deze enquête voor mij in willen vullen? Jullie helpen mijn dan heel erg en het kost maar 5 minuutjes van uw tijd. Alvast hartelijk dank!

http://www.thesistools.com/web/?id=432024

Groetjes, Moniek

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

En dan staat er drie posten boven:

'Niet geleerd om een nieuwe post aan te maken en géén bestaande post van iemand anders te hijacken?'

Zucht...

53078

Ongelezen bericht door 53078 »

mh73 schreef:'Niet geleerd om een nieuwe post aan te maken en géén bestaande post van iemand anders te hijacken?'
ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie aan TMO Hogeschool voor Modemanagement
Daar hebben ze geen lessen in Begrijpend Lezen. Zonde..

prem

Ongelezen bericht door prem »

Ze hebben of een kater, of te veel haast en te lui....even hier een paar zinnen neerkwakken en de bal bij het forum leggen. Ik dacht t niet.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

moniekwil schreef:Ik wil hierdoor een goed advies geven aan moderetailers
Een heel goed advies wat je zou kunnen geven is: luister naar je klanten!

Maar ja... :?

Gesloten