LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Respondenten gezocht voor afstuderen.

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
maxvdburght

Respondenten gezocht voor afstuderen.

Ongelezen bericht door maxvdburght »

Heb je het afgelopen jaar gerookt? Wil je me dan wellicht helpen door een korte vragenlijst in te vullen?

Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar de behoefte naar e-sigaretten onder rokers. Je kunt mij helpen afstuderen door een korte vragenlijst in te vullen.

https://docs.google.com/forms/d/1Dl19YG ... A/viewform

Vul de vragenlijst in en help mij bij het in kaart brengen in de behoefte naar een e-sigaret.

N.B. antwoorden worden anoniem verwerkt en zijn niet herleidbaar.
Natuurlijk zal ik zorgvuldig om met je gegevens omgaan en zal deze niet voor commerciële doeleinden gebruiken.

Alvast grote dank voor de medewerking en met vriendelijke groet

Max van der Burght.

https://docs.google.com/forms/d/1Dl19YG ... A/viewform

moederslink

Re: Respondenten gezocht voor afstuderen.

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik heb de enquête zover ingevuld , maar niet afgemaakt want het lastige vind ik dat als ik aangeef geen enkele belangstelling te hebben voor het aanschaffen van een e- sigaret, ergens bij de 5e-6e vraag, de rest vd enquête toch alleen nog maar over die e-sigaret gaat en of je dat via internet wel of niet kunt aanschaffen en welke smaak je dan wilt etc etc ; voor mij, die zo.n chemisch ding gewoon nooit zal kopen ( ik ken ze uit mijn omgeving ) is het dus nogal zinloos om de enquête verder in te vullen.
Voor mensen die twijfelen en het wel overwegen is het natuurlijk een ander verhaal.
Misschien handig om ergens te vermelden dat als je echt denkt nooit zo.n ding te zullen kopen dat je dan de enquête kunt laten voor wat het is?

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

moederslink schreef:Ik heb de enquête zover ingevuld , maar niet afgemaakt want het lastige vind ik dat als ik aangeef geen enkele belangstelling te hebben voor het aanschaffen van een e- sigaret, ergens bij de 5e-6e vraag, de rest vd enquête toch alleen nog maar over die e-sigaret gaat en of je dat via internet wel of niet kunt aanschaffen en welke smaak je dan wilt etc etc ; voor mij, die zo.n chemisch ding gewoon nooit zal kopen ( ik ken ze uit mijn omgeving ) is het dus nogal zinloos om de enquête verder in te vullen.
Voor mensen die twijfelen en het wel overwegen is het natuurlijk een ander verhaal.
Misschien handig om ergens te vermelden dat als je echt denkt nooit zo.n ding te zullen kopen dat je dan de enquête kunt laten voor wat het is?
Misschien een beter idee om de enquête aan te passen: als iemand aangeeft nooit een dergelijk product te willen kopen een waarom vraag of iets dergelijks en dan einde?

Ik heb nooit gerookt en zal nooit roken, dus aan mij is dit vraagstuk sowieso niet besteed.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ja ook goed....een " waarom dan niet " vraag ertussen.....

maxvdburght

Ongelezen bericht door maxvdburght »

moederslink schreef:Ik heb de enquête zover ingevuld , maar niet afgemaakt want het lastige vind ik dat als ik aangeef geen enkele belangstelling te hebben voor het aanschaffen van een e- sigaret, ergens bij de 5e-6e vraag, de rest vd enquête toch alleen nog maar over die e-sigaret gaat en of je dat via internet wel of niet kunt aanschaffen en welke smaak je dan wilt etc etc ; voor mij, die zo.n chemisch ding gewoon nooit zal kopen ( ik ken ze uit mijn omgeving ) is het dus nogal zinloos om de enquête verder in te vullen.
Bedankt voor je reactie. Het klopt inderdaad dat veel respondenten geen interesse hebben in de e-sigaret. Maar juist ook die reacties zijn belangrijk voor mijn onderzoek. Wellicht kunt u toch de vragenlijst afmaken , in ieder geval bedankt voor de moeite tot zo ver!

Gesloten