LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schoenen webshops

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Desih1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2012 12:35

Schoenen webshops

Ongelezen bericht door Desih1988 »

Beste dames en heren,

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar het online koopgedrag van consumenten bij de aanschaf van schoenen. Ik begrijp dat het forum voornamelijk voor andere onderwerpen is bedoeld, maar jullie zouden mij ontzettend kunnen helpen met succesvol afstuderen. Gezien ik niet over een database beschik moet ik mijn respondenten zelf verzamelen. Het is maar een korte enquête van ongeveer 5 minuten met voornamelijk meerkeuzevragen. Bovendien worden alle data volstrekt vertrouwelijk behandeld.

Om naar de enquête te gaan kunt u op de volgende link klikken:
http://www.thesistools.com/web/?id=245332

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Desi Heijl

Ps. heeft u vragen kunt altijd mailen naar [email protected]

toffejelle
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2013 22:34

Re: Schoenen webshops

Ongelezen bericht door toffejelle »

Desih1988 schreef:Beste dames en heren,

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar het online koopgedrag van consumenten bij de aanschaf van schoenen online. Ik begrijp dat het forum voornamelijk voor andere onderwerpen is bedoeld, maar jullie zouden mij ontzettend kunnen helpen met succesvol afstuderen. Gezien ik niet over een database beschik moet ik mijn respondenten zelf verzamelen. Het is maar een korte enquête van ongeveer 5 minuten met voornamelijk meerkeuzevragen. Bovendien worden alle data volstrekt vertrouwelijk behandeld.

Om naar de enquête te gaan kunt u op de volgende link klikken:
http://www.thesistools.com/web/?id=245332

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Desi Heijl

Ps. heeft u vragen kunt altijd mailen naar [email protected]

Ben benieuwd naar de resultaten van je onderzoek....

Gesloten