LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vliegen tussen Engeland en Nederland en social media
Vliegen tussen Engeland en Nederland en social media
Wat is de tijd toch snel gegaan, het is alweer tijd om af te studeren. Om dit te kunnen realiseren heb ik wel jullie hulp nodig, help jij mij afstuderen? Vlieg jij tussen Nederland en Engeland? Maak kans op een €25,- http://bol.com or Amazon cadeau kaart door de volgende survey inde vullen: https://goo.gl/forms/sCeRGWRA5d2ffsd73
Ps deel a.u.b deze survey met anderen en hou mij hier dan over op de hoogte, dan maak je ook kans op het winnen van de cadeau kaart.
Heel erg bedankt alvast.
Ps deel a.u.b deze survey met anderen en hou mij hier dan over op de hoogte, dan maak je ook kans op het winnen van de cadeau kaart.
Heel erg bedankt alvast.
Re: Vliegen tussen Engeland en Nederland en social media
Duidelijke vraagstelling, foutloos Engels taalgebruik. Met plezier ingevuld.
Helaas niet ingevuld. Ging al fout bij vraag 1, een verplicht mailadres bij iets dat geheel anoniem is gaat bij mij niet samen.
Kan me voorstellen, ik heb daar een apart emailadres voor wat ik om de paar maanden wissel. Maar je hebt helemaal gelijk, het zou niet een verplicht veld moeten zijn.Brahms schreef:Helaas niet ingevuld. Ging al fout bij vraag 1, een verplicht mailadres bij iets dat geheel anoniem is gaat bij mij niet samen.
Eindelijk weer eens een goed opgezette en uitgevoerde vragen lijst, zo zie je ze maar weinig.
Bij deze dan ook ingevuld.
mailadres is natuurlijk verplicht om je de bol.com cadeaukaart te geven
Bij deze dan ook ingevuld.
mailadres is natuurlijk verplicht om je de bol.com cadeaukaart te geven
Daarop haakte ik ook af inderdaad.Brahms schreef:Helaas niet ingevuld. Ging al fout bij vraag 1, een verplicht mailadres bij iets dat geheel anoniem is gaat bij mij niet samen.
Die wil ik niet ! Dus mailadres invullen zou niet verplicht moeten zijn.yan schreef:mailadres is natuurlijk verplicht om je de bol.com cadeaukaart te geven
Edit: Ik heb het invoeren van het e-mail adres optioneel gemaakt.Brahms schreef:Helaas niet ingevuld. Ging al fout bij vraag 1, een verplicht mailadres bij iets dat geheel anoniem is gaat bij mij niet samen.
Dank je wel newmikey! Ik kan dit zeer waarderen. Hier heb ik ook veel uren in gestoken.newmikey schreef:Duidelijke vraagstelling, foutloos Engels taalgebruik. Met plezier ingevuld.
Mocht anderen toch iets vinden, dan hoor ik het graag!
Zeker niet foutloos Engels, maar wel zwaar bovengemiddeld. Zeker gezien het hier een HBO onderzoek betreft.newmikey schreef:Duidelijke vraagstelling, foutloos Engels taalgebruik. Met plezier ingevuld.
Al met al stukken beter dan we vaak zien bij onderzoeken van studenten van verschillende universiteiten.
Succes!
-
Ingevuld. Succes!
Dank je wel Rene Wouters!renewouters schreef:Ingevuld. Succes!