LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vragenlijst over het diplomaregister

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
AlieB

Vragenlijst over het diplomaregister

Ongelezen bericht door AlieB »

Hallo,

Ik loop momenteel voor mijn opleiding Human Technology stage bij Dienst Uitvoering Onderwijs.

Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar mensen die ooit het diplomaregister gebruikt hebben en een anonieme vragenlijst willen invullen. De vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten.

Dit is de link:
http://duo-survey.netq.nl/nq.cfm?q=e645 ... 450fdc4c88

Alvast bedankt voor het invullen!

Alie Bergsma

Voor vragen of meer informatie kan je mailen naar [email protected]
Laatst gewijzigd door AlieB op 06 jan 2015 11:32, 3 keer totaal gewijzigd.

GJvdZ

Re: Vragenlijst over het diplomaregister

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Als je het diplomaregister niet kent blijf je vragen over hoe je terecht bent gekomen. Misschien even aanpassen. Nu is het niet logisch.

Verder zie ik dat er pas diploma's van 1996 in staan. Dus voor iedereen van voor ca 1976 is het niet van toepassing. Misschien daar ook even een check op doen.

AlieB

Bedankt voor deze feedback op mijn enquête.

De enquête is zoals in de begeleidende tekst vermeld alleen bedoeld voor mensen die bekend zijn met het diplomaregister. Achteraf gezien had ik inderdaad beter aan het begin van de enquête de vraag kunnen stellen of de persoon bekend is met het diplomaregister. Ik kan dit echter niet meer aanpassen omdat ik daar de autorisatie niet toe heb.

Ik weet dat er pas diploma's van na 1996 in het diplomaregister staan. Ik wil echter niet de aanname maken dat mensen die voor 1976 geboren zijn het diplomaregister nog nooit geraadpleegd hebben. Het kan namelijk zo zijn dat ze later in hun leven nog een diploma of certificaat behaald hebben of er pas tijdens het raadplegen van het diplomaregister achter zijn gekomen dat hun diploma er niet in staat.

Ik hoop dat het aan de hand mijn uitleg duidelijker is waarom ik bepaalde keuzes gemaakt heb.

Alie

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Aha! Tja, vragenlijsten maken is een hele kunst ;-)
Ik begreep er al helemaal niks van.
Geboren in 1958 en in het bezit van een dikke stapel diploma's maar ik had nog nooit van dat register gehoord.
Je had beter even in je tekst hier op het forum alvast kunnen opnemen dat deze vragenlijst alleen voor jonge mensen is bedoeld.

AlieB

De enquête staat nog open t/m 12 januari. Dus heb je ooit gebruik gemaakt van het diplomaregister, vul hem voor die tijd in!

AlieB

Vandaag is de laatste dag dat de enquete ingevuld kan worden en ik heb nog een aantal ingevulde enquêtes nodig. Dus vul hem in! Alvast bedankt :D

Gesloten