Geachte lezers,
Ik ben vast niet de eerste die hier een kleine enquête neer zet voor een onderzoek voor school en ik zal ook zeker niet de laatste zijn. Het gaat om een onderzoek naar hoe het gesteld is met de Accountants na alle commotie van de laatste jaren rond dit beroep. De enquête duurt maar 2 min en het wordt zeer op prijs gesteld als jullie deze invullen:).
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=181375
Alvast heel erg bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat vinden jullie van een Accountant? (enquête, 2min)
-
Re: Wat vinden jullie van een Accountant? (enquête, 2min)
Wat is je doel van de enquete? Waarom focus je op de negatieve berichtgeving?
-
Welke commotie over welke accountants?
Ik maak geen gebruik van een accountant, dus ik heb geen idee wat ik er van moet vinden eigenlijk. Als ik er een vind laat ik hem dus lekker liggen.
Ik maak geen gebruik van een accountant, dus ik heb geen idee wat ik er van moet vinden eigenlijk. Als ik er een vind laat ik hem dus lekker liggen.
Zucht, dit is wel de domste enquête die hier tot nu toe ooit is geplaatst.
Jij gooit alles op 1 hoop. Wat wil je dan gaan onderzoeken? Hoe weinig jij van de materie begrijpt?
Je hoort accountant dus alles is gelijk? Ga je nu eerst eens verdiepen in de materie. Er zit nogal een zeer groot verschil tussen controlerende accountants en samenstel accountants. En bij de controlerende accountants dien je weer onderscheid te maken in de Big Four, de Big Ten (in Nederland) en de rest.Een accountant is iemand die bijvoorbeeld jaarrekeningen controleert, jaarrekeningen opmaakt of financiële administraties voert.
Jij gooit alles op 1 hoop. Wat wil je dan gaan onderzoeken? Hoe weinig jij van de materie begrijpt?
-
Ingevuld, succes met je onderzoek!