Hallo,
Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie voor de opleiding Commerciële Economie. Ik doe mijn afstudeeropdracht voor een retailbureau en zij zijn benieuwd naar wat de toekomst is voor de oorspronkelijke kledingwinkels (met verschillende merken).
Zouden jullie mij kunnen helpen door de enquête in te vullen? Deze enquête is gericht op mensen die de afgelopen twaalf maanden in een kledingwinkel gewinkeld hebben die verschillende merken verkoopt.
De enquête duurt ongeveer 5 tot 10 minuten en is natuurlijk volledig anoniem. U hoeft uw e-mailadres alleen in te vullen als u kans wilt maken op een week gratis sporten en dan wordt die alleen door mij gebruikt om u te contacten als u gewonnen hebt.
Link naar de enquête: http://survey.parantion.nl/?s=157167026 ... b52fd&a=lF
Alvast bedankt voor uw tijd en voor het invullen!
Groeten,
Raymond Kulsen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat vindt u van kledingwinkels?
Wat vindt u van kledingwinkels?
Laatst gewijzigd door RayKulsen op 28 mar 2014 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat vindt u van kledingwinkels?
Hoop persoonlijke vragen aan het eind maarrrrr.....keurig netjes bij allemaal de optie "wil ik niet zeggen" en dat verdient een pluim. Zo hoort het dus. Ingevuld en verstuurd.
wat ik vind van kledingwinkels?
daar kan ik kort over zijn.
best handig dat ze bestaan.
daar kan ik kort over zijn.
best handig dat ze bestaan.
Persoonlijk denk ik dat slechts weinig (kleding)winkels op langere termijn nog levensvatbaar zijn.
-
Enquête was inderdaad zeer goed te doen. Alleen krijg ik het idee dat het vooral om de hiphaphup-merken voor jongeren gaat. Alle genoemde kledingwinkels ken ik hooguit van naam.
Ik ga liever naar herenspeciaalzaken, en dan nog lang niet alle. En bepaalde outletstores die precies de merken hebben die ik graag heb, tegen prijsjes waar hooguit de Zeeman en de Hema tegen op kunnen, alleen is dat dan niet de kwaliteit en de uitstraling die ik graag heb...
Mijns inziens zal de uitslag van dit onderzoek niet zo heel veel zeggen over de levensvatbaarheid voor kledingzaken. Bepaalde kleding koop je nu eenmaal niet online, dat wil je in je handen houden, de kwaliteit voelen, het stiksel beoordelen, even passen, noem maar op...
Ik ga liever naar herenspeciaalzaken, en dan nog lang niet alle. En bepaalde outletstores die precies de merken hebben die ik graag heb, tegen prijsjes waar hooguit de Zeeman en de Hema tegen op kunnen, alleen is dat dan niet de kwaliteit en de uitstraling die ik graag heb...
Mijns inziens zal de uitslag van dit onderzoek niet zo heel veel zeggen over de levensvatbaarheid voor kledingzaken. Bepaalde kleding koop je nu eenmaal niet online, dat wil je in je handen houden, de kwaliteit voelen, het stiksel beoordelen, even passen, noem maar op...
Klopt, we gaan allemaal in ons blootje lopen.olaf79 schreef:Persoonlijk denk ik dat slechts weinig (kleding)winkels op langere termijn nog levensvatbaar zijn.
Hugo Boss en Tommy Hilfiger zijn toch niet echt typische jongerenmerken.
Dank voor het invullen! De selectie van winkels (die verschillende merken verkopen) is puur gemaakt op aantal vestigingen en marktaandeel. Daarin is het lastig om lokale winkels terug te laten komen zonder de lijst buitengewoon lang te maken.witte angora schreef:Enquête was inderdaad zeer goed te doen. Alleen krijg ik het idee dat het vooral om de hiphaphup-merken voor jongeren gaat. Alle genoemde kledingwinkels ken ik hooguit van naam.