LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie helpt mij aan mijn diploma? Onderzoek kunstuitleen
Wie helpt mij aan mijn diploma? Onderzoek kunstuitleen
Voor mijn afstudeeronderzoek naar de doelgroep van Stichting Beeldende Kunst Breda (social media gebruikers) zoek ik nog respondenten die mijn enquête in willen vullen. SBK is een kunstuitleen en galerie in Breda. Jullie zouden mij echt ontzettend helpen door mee te doen aan mijn onderzoek. Deelname neemt maximaal 5 minuten van je tijd in beslag en is volledig anoniem.
Ik heb genoeg respondenten om verder te gaan met mijn onderzoek. Heel erg bedankt voor het helpen allemaal!
Ik heb genoeg respondenten om verder te gaan met mijn onderzoek. Heel erg bedankt voor het helpen allemaal!
Laatst gewijzigd door NJ90 op 11 aug 2016 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wie helpt mij aan mijn diploma? Onderzoek kunstuitleen
Sorry, ik haak bij de eerste pagina al af. Mijn woonplaats is niet relevant (hooguit de regio/ p[rovincie) en houd ik voor mezelf.
Succes met afstuderen!
Succes met afstuderen!
Ik heb gewoon "." ingevuld bij woonplaats.Moneyman schreef:Sorry, ik haak bij de eerste pagina al af. Mijn woonplaats is niet relevant (hooguit de regio/ p[rovincie) en houd ik voor mezelf.
Overigens vind ik het een zeer slordige en vreemde enquête. Een deel van de vragen heeft rare fouten, zoals missende leestekens.
"wat is uw leeftijd" (geen vraagteken?)
Overigens heb ik dat niet ingevuld, want veel vragen zijn optioneel (en dus onbelangrijk?).
Daarnaast:
- In welke soort kunst bent u geïnteresseerd?
OK, dus wat is jouw defenitie van kunst? Alleen die opties? Dus wat houdt "overig" dan in? Heb jij daar het zelfde beeld bij als ik?
- Welke wensen heeft u qua kunst/kunstuitleen?
Wat dacht je van geen? Niet dat dat veranderd is sinds de 2 andere vragen waarin ik dat kenbaar maak. Dus nee, die vraag over afbeeldingen verandert daar ook niets aan.
Ik vond het allemaal nogal verwarrend en exclusive wat betreft art forms. Zeer vreemd.
Zoveel reacties in korte tijd?
Link weg en Diploma zal wel ook op Leen basis zijn?
Zelf vind ik de naam verkeerd, het is eigenlijk Kunst Huur / Koop.
Bij mijn plaatselijke betaal je zowel voor huur als een deel sparen voor aankoop.
Ik ben nu met 3e bezig en eerste 2 zijn mijn eigendom.
Leuk voor mensen die regelmatig iets anders willen maar door het spaar systeem kun je ook werken houden en in eigendom krijgen
bij de meeste Uitleners.
Meestal gebeurd dit in een Galerie die ook gelijk verkoopt.
De voorraad bij hun is afhankelijk wat goed verhuur en verkoopbaar is dus plaatselijke bevolking bepaalde wat de galerie houder moet inkopen en de
rest mag op zolder blijven en een goede inkoper zal minder winkeldochters op zolder hebben en dus meer verdienen.
Niet ik of de galerie houder maar de klant bepaald en dat is per stad / regio sterk verschillend.
Link weg en Diploma zal wel ook op Leen basis zijn?
Zelf vind ik de naam verkeerd, het is eigenlijk Kunst Huur / Koop.
Bij mijn plaatselijke betaal je zowel voor huur als een deel sparen voor aankoop.
Ik ben nu met 3e bezig en eerste 2 zijn mijn eigendom.
Leuk voor mensen die regelmatig iets anders willen maar door het spaar systeem kun je ook werken houden en in eigendom krijgen
bij de meeste Uitleners.
Meestal gebeurd dit in een Galerie die ook gelijk verkoopt.
De voorraad bij hun is afhankelijk wat goed verhuur en verkoopbaar is dus plaatselijke bevolking bepaalde wat de galerie houder moet inkopen en de
rest mag op zolder blijven en een goede inkoper zal minder winkeldochters op zolder hebben en dus meer verdienen.
Niet ik of de galerie houder maar de klant bepaald en dat is per stad / regio sterk verschillend.
Ik had de enquête gemist maar kon deze vandaag via de cache van Google nog gewoon vinden en invullen. Ik had me op het ergste voorbereid want fouten in afstudeerproducten zijn bijzonder ergerlijk.
En ik stuitte inderdaad ook op een ontbrekend vraagteken. Maar dat was het dan ook wel zo'n beetje. Om nu alleen daarom de enquête 'slordig' te noemen? Ik hou het op verzorgd en k(l)eurig met één foutje dat te voorkomen was geweest. Ik schrijf zelf ook niet foutloos en -zonder vervelend over te willen komen- u ook niet gezien uw reactie @Julie4444
En ik snap ook wel dat een vraag naar de wensen qua kunstuitleen meerder keren gesteld wordt. Het hele punt is natuurlijk dat Nadine wil weten of uw mening veranderd is door het zien van de plaatjes van de organisatie en inhoud van de kunstuitleen. Kunnen ze iemand daarmee over de streep trekken in Breda?
En waarom zou je bepaalde gegevens niet invullen? Het is een anonieme enquête evenals ook dit forum anoniem is.
En geen enkel wetenschappelijk onderzoek is mogelijk zonder voldoende relevante gegevens en daar horen ook data bij als bijvoorbeeld leeftijd, geslacht, inkomen, provincie, woonplaats etc.
Een woonplaats zou best relevant kunnen zijn. Verschillen de wensen van mensen die in kleine of grote plaatsen wonen? Dat kan relevant zijn mede gezien het feit dat er naar het belang van bereikbaarheid gevraagd wordt in de enquête.
Degene die de enquête opstelt in samenwerking met de mentor bepaalt de relevantie van vragen. En daar is vast een reden voor als de data geanalyseerd en vergeleken worden in het eindstadium.
Kortom, ik vond het een keurige enquête!
Succes met afstuderen Nadine.
En ik stuitte inderdaad ook op een ontbrekend vraagteken. Maar dat was het dan ook wel zo'n beetje. Om nu alleen daarom de enquête 'slordig' te noemen? Ik hou het op verzorgd en k(l)eurig met één foutje dat te voorkomen was geweest. Ik schrijf zelf ook niet foutloos en -zonder vervelend over te willen komen- u ook niet gezien uw reactie @Julie4444
En ik snap ook wel dat een vraag naar de wensen qua kunstuitleen meerder keren gesteld wordt. Het hele punt is natuurlijk dat Nadine wil weten of uw mening veranderd is door het zien van de plaatjes van de organisatie en inhoud van de kunstuitleen. Kunnen ze iemand daarmee over de streep trekken in Breda?
En waarom zou je bepaalde gegevens niet invullen? Het is een anonieme enquête evenals ook dit forum anoniem is.
En geen enkel wetenschappelijk onderzoek is mogelijk zonder voldoende relevante gegevens en daar horen ook data bij als bijvoorbeeld leeftijd, geslacht, inkomen, provincie, woonplaats etc.
Een woonplaats zou best relevant kunnen zijn. Verschillen de wensen van mensen die in kleine of grote plaatsen wonen? Dat kan relevant zijn mede gezien het feit dat er naar het belang van bereikbaarheid gevraagd wordt in de enquête.
Degene die de enquête opstelt in samenwerking met de mentor bepaalt de relevantie van vragen. En daar is vast een reden voor als de data geanalyseerd en vergeleken worden in het eindstadium.
Kortom, ik vond het een keurige enquête!
Succes met afstuderen Nadine.
Oh natuurlijk niet, maar Nederlands is ook niet mijn moedertaal.Klaas Jan schreef:En ik stuitte inderdaad ook op een ontbrekend vraagteken. Maar dat was het dan ook wel zo'n beetje. Om nu alleen daarom de enquête 'slordig' te noemen? Ik hou het op verzorgd en k(l)eurig met één foutje dat te voorkomen was geweest. Ik schrijf zelf ook niet foutloos en -zonder vervelend over te willen komen- u ook niet gezien uw reactie @Julie4444
Maar goed, mijn commentaar was gebaseerd op meer dan alleen dat. Lijkt mij zeer problematisch voor een onderzoek in de arts, zeker als ik naar mijn eigen onderzoeken terugkijk.
OK, je hebt wel gelijk. Toch is "woonplaats" voor mij altijd een struikelblok, mede gezien m'n beroep. Waarschijnlijk ben ik te paranoiaKlaas Jan schreef: En waarom zou je bepaalde gegevens niet invullen? Het is een anonieme enquête evenals ook dit forum anoniem is.
Helemaal niet paranoia, je beroep is bekend........Moneyman schreef:....
Toch is "woonplaats" voor mij altijd een struikelblok, mede gezien m'n beroep. Waarschijnlijk ben ik te paranoia
Je bent één van de weinige waar we iets WEL van weten