
Wat is er aan de hand?
Met mijn televisie is niks aan de hand, wel geluid maar geen beeld, tja dan kan ik natuurlijk geen menu, av inschakelen zoals Ziggo en KPN adviseren..of als alle tips niet werken gewoon volgens hen een monteur langs laten komen.
Maar na onderhand alles te hebben geprobeerd en alle stappen te hebben doorlopen bij Ziggo ( Kpn blijkt dezelfde geweldige stappen te hebben) moet ik blijkbaar er dan toch een monteur laten komen.
Het viel me wel op dat veel mensen hier last van hebben, en ook dat het zo uitgebreid wordt uitgelegd zowle bij Zigo als bij KPN
En mijn tv die opeens zijn kanaal niet meer kan vinden? Daar heeft ie heel het jaar geen last van gehad en waarom nu tijdens Corona tijd opeens wel?
Na vele kabeldansjes te hebben gemaakt, ben ik er achter gekomen dat alle kabels werken, tv werkt, mediabox werkt, geen storing /schade niks..aan het handje ..bij u ook?
Ik begreep van de medewerkers dat op afstand alles met een paar knopjes valt te regelen met de 'refresh'knop en bij Kpn met de reset knop en inderdaad na een paar uur deed alles het weer, maaarrrrrr werd er gezegd ,"na een paar uur niet meer "en "u moet wel uw tv aan laten staan anders doet de refresh het niet meer." Ik mocht wel elke keer opnieuw voor een refresh van de mediabox bellen..maar op een gegeven moment deed deze service t ook niet meer.
Helaas dan toch een monteur langs laten komen ben ik bang...Wat verlang ik weer naar gewone kabel tv , geen gedoe met dit 'geen beeld wel geluid mysterie'.
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar het begint voor mijn gevoel een beetje te lijken op een verdien model.
Tuurlijk moet er verdiend worden, en zeker in deze tijd, maar naar mijn idee niet op deze manier als men gewoon op afstand het probleem kosteloos kan verhelpen.
Hopelijk kan Radar dit kan gaan onderzoeken, wat hier aan de hand is.