| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek online aanbieden van klussen
-
Onderzoeken
Onderzoek online aanbieden van klussen
Heb jij een eigen huis? En heb jij wel eens een klus aangeboden via een site voor klusaanbestedingen?
Of: ben jij een vakman en sta je ingeschreven bij een site voor klusaanbestedingen?
Zou ik jou dan 30 minuten (telefonisch) mogen interviewen?
Ik ben namelijk bezig met een onderzoek naar het online aanbieden van klussen. Jouw input is daarbij zeer bruikbaar. De gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt en niet gedeeld met derden.
Ik zou hiermee enorm geholpen zijn!
Of: ben jij een vakman en sta je ingeschreven bij een site voor klusaanbestedingen?
Zou ik jou dan 30 minuten (telefonisch) mogen interviewen?
Ik ben namelijk bezig met een onderzoek naar het online aanbieden van klussen. Jouw input is daarbij zeer bruikbaar. De gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt en niet gedeeld met derden.
Ik zou hiermee enorm geholpen zijn!
Re: Onderzoek online aanbieden van klussen
Waar is de link voor onderzoek dan? Of bent u privé bezig? Dan zou ik als ik U was maar naar het Klusforum gaan; te vinden bij: Google 
Ben jij van Ikea?
{klusaanbestedingen} 
JaOnderzoeken schreef:Heb jij een eigen huis?
NeeEn heb jij wel eens een klus aangeboden via een site voor klusaanbestedingen?
NeeOf: ben jij een vakman en sta je ingeschreven bij een site voor klusaanbestedingen?
NeeZou ik jou dan 30 minuten (telefonisch) mogen interviewen?