Beste lezer,
Even een korte introductie: Ik ben Rick Francissen en studeer aan de Hogeschool Rotterdam. Voor mijn studie communicatie schrijf ik een scriptie waarin ik de houding van ouders met kinderen op de kinderopvang ten opzichte van vooraf bereidde maaltijden onderzoek. Daarbij ga ik in mijn enquête in op het mediagebruik van deze doelgroep.
Ik zou enorm geholpen zijn als u ongeveer 3 minuten van uw tijd wilt steken in het invullen van mijn enquête. Dit kan via de volgende link:
http://www.thesistools.com/web/?id=465262
Super bedankt voor de medewerking alvast!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ouders met kinderen op de kinderopvang gezocht!
-
-
Re: Ouders met kinderen op de kinderopvang gezocht!
Hoi Rick, prima enquête, maar wel een paar opmerkingen.
"Vooraf bereidde" moet zijn "vooraf bereide". Een aantal keer gaat het goed, een aantal keren wat minder.
En dan vraag 16: "Geef aan hoeveel uur u ongeveer gebruik maakt van het sociale medium dat u heeft aangeklikt in de vorige vraag."
Per dag, week, maand, jaar, eeuw, millennium?
Vraag 31: het voltooid deelwoord van benaderen is "benaderd".
"Vooraf bereidde" moet zijn "vooraf bereide". Een aantal keer gaat het goed, een aantal keren wat minder.
En dan vraag 16: "Geef aan hoeveel uur u ongeveer gebruik maakt van het sociale medium dat u heeft aangeklikt in de vorige vraag."
Per dag, week, maand, jaar, eeuw, millennium?
Vraag 31: het voltooid deelwoord van benaderen is "benaderd".