| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Respondenten gezocht t.b.v. afstudeeronderzoek phishing
Respondenten gezocht t.b.v. afstudeeronderzoek phishing
Hoi Allemaal!
Vanuit de masteropleiding criminologie doe ik onderzoek naar de relatie tussen phishing en persoonlijkheid. Voor een representatief resultaat heb ik rond de 385 respondenten nodig. Momenteel staat de teller op 210, nog een hoop te gaan dus!
Ik heb jullie hulp dan ook hard nodig en wil jullie vragen om 6 minuten van jullie tijd vrij te maken om mijn vragenlijst in te vullen.
Denk vooral niet te lang na bij het laatste onderdeel, de persoonlijkheidstest.
De vragenlijst is online en volledig anoniem. Uiteraard wordt vertrouwd met de gegevens omgegaan.
Je kan tevens kans maken op een kadobon van 25 euro van Bol.com.
Hierbij de link naar de vragenlijst: https://pwc.qualtrics.com/jfe/form/SV_9S9ctvzBTOcryBv
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Anouk
Vanuit de masteropleiding criminologie doe ik onderzoek naar de relatie tussen phishing en persoonlijkheid. Voor een representatief resultaat heb ik rond de 385 respondenten nodig. Momenteel staat de teller op 210, nog een hoop te gaan dus!
Ik heb jullie hulp dan ook hard nodig en wil jullie vragen om 6 minuten van jullie tijd vrij te maken om mijn vragenlijst in te vullen.
Denk vooral niet te lang na bij het laatste onderdeel, de persoonlijkheidstest.
De vragenlijst is online en volledig anoniem. Uiteraard wordt vertrouwd met de gegevens omgegaan.
Je kan tevens kans maken op een kadobon van 25 euro van Bol.com.
Hierbij de link naar de vragenlijst: https://pwc.qualtrics.com/jfe/form/SV_9S9ctvzBTOcryBv
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Anouk
-
witte angora
Re: Respondenten gezocht t.b.v. afstudeeronderzoek phishing
Zes minuten zei je? Maak er maar een half uur van...
Ben na de zoveelste persoonlijkheidsvraag maar gestopt. Waarbij ik geen flauw benul heb waarom je drie voorbeelden van pishing-mails laat zien terwijl je er verder niks over vraagt.
Ben na de zoveelste persoonlijkheidsvraag maar gestopt. Waarbij ik geen flauw benul heb waarom je drie voorbeelden van pishing-mails laat zien terwijl je er verder niks over vraagt.
Exact. Geeft een zeer vertekend beeld want bij veel heb ik "maar geklikt" omdat zowel "Ja" als "Nee" geen goed optie was.breien schreef:Bij die persoonlijkheidsvragen kon ik alleen maar ja of nee antwoorden. Daar ben ik op afgeknapt. Zo zwart/wit is het leven niet.
En, wat is dit?
Komt het nogal eens voor dat u schoon genoeg hebt van de dingen?
Ik vind het een goed onderzoek en heb ook alle vragen beantwoord...conclusie ik lijk op Peter R. de Vries en daar ben ik niet blij mee