LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gegevens zonder toestemming op Huizen.resumo.nl
-
Re: Gegevens zonder toestemming op Huizen.resumo.nl
Misschien door op eigen adres te googeln.
Mijn voormalige woning staat er wel op, maar zonder foto’s.
...en inmiddels kan de beheerder van die site de adressen van de vaste forumleden herleiden uit de zoekhistorie op zijn website.
Het mijne niet .
Lekker vage site. Van een huis dat een jaar geleden verkocht is, staan er helemaal geen foto's of andere gegevens op die site. Terwijl op andere sites (inclusief Funda) nog wel de volledige aanbieding staat. Ook de streetview, het enige wat wordt geboden, is van een totaal andere plek in de straat.
Ach, zolang de advertenties op de site voldoende opleveren, zal het de eigenaar van die site waarschijnlijk worst wezen of de informatie klopt of niet.
Ach, zolang de advertenties op de site voldoende opleveren, zal het de eigenaar van die site waarschijnlijk worst wezen of de informatie klopt of niet.
Klopt, immers wij zijn de enige kijkers.
Da's ook niet erg, want de info is dusdanig summier en oud en onjuist dat je daar echt niets aan hebt.
Ik had Funda er toch nog even uitdrukkelijk op gewezen dat dit jatwerk in strijd is met hun eigen voorwaarden, maar ze blijven er bij dat ze hierin niets kunnen betekenen.
Zoals ik ze ook liet weten: als het hen niet interesseert, maak ik me er ook niet druk om.
Zoals ik ze ook liet weten: als het hen niet interesseert, maak ik me er ook niet druk om.
Zoek: "kunnen", en vervang door: "willen". Dan kom je dichter bij de waarheid.
Erthanax
vindt dit leuk