Nog een persbericht voor de liefhebbers. De TROS heeft dus genoeg belangen om alleen Google aan te pakken (de grootste concurrent van MSN).
Die
post van radar op vrouwenpower is ook ronduit smakeloos. De andere bezoekers van het forum konden niet weten dat verzonnen is. Niet iets om mee te spotten toch Radar? Of doen we maar gewoon alles voor de kijkcijfers en het geld. Oh nee publieke omroepen doen het niet voor het geld.
(behalve wat dikke salarissen en premies dan)
Hier volgt het persbericht:
SINTERKLAAS-SITE TROS ZEER GROOT SUCCES
De TROS-internetsite sinterklaasavond.nl is dit jaar al meer dan 2,5 miljoen keer bekeken en er zijn meer dan 50.000 gedichten verzonden. Met deze cijfers zijn de aantallen van de twee voorgaande jaren voorbijgestreefd. De site is sinds half november on line.
Sinterklaasavond.nl richt zich primair niet op kinderen, maar op volwassenen die sinterklaas ook eens op een andere manier willen vieren. Naast de op maat gemaakte gedichten, suprisetips, recepten, video- en een lootjesmachine, kun je op de site gratis cadeaus geven aan mensen die het volgens jou het meeste verdienen.
Het grote succes komt mede doordat de sinterklaasavond.nl dit jaar ook te vinden is op MSN.
"Door
de samenwerking met MSN bereiken we als TROS een veel bredere en jongere doelgroep dan we normaal doen", aldus Idse de Pree, programmaleider Internet bij de TROS.
De leukste gedichtaanvragen worden dit jaar beloond met een op maat geschreven gedicht van Emile Hartkamp, de tekstschrijver van Frans Bauer.
Hoewel je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, kun je ook na 5 december op de sinterklaas-site terecht om cadeaus met andere bezoekers te ruilen in de 'Sintswapper'.
Kortom, surf voor al deze informatie en nog meer verrassingen naar:
www.sinterklaasavond.nl of msn.sinterklaasavond.nl.