LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] velgen

Hoe krijg je jezelf van internet (Google etc.) af? Bespreek hier jouw ervaringen of discussieer mee over dit onderwerp.
luukmiran

velgen

Ongelezen bericht door luukmiran »

hallo kan iemand mij meer info verschaffen over het bedrijf velgen-online ze adverteren op marktplaats met nieuwe velgen en nieuwe banden voor weinig geld het velgenmerk is wolfrace mij verder onbekend :?: :?:

Anastasia

Re: velgen

Ongelezen bericht door Anastasia »

Vroeger in de vorige eeuw toen ik nog geboren moest worden waren het bekende velgen, dus onder diverse klassiekers van papa te vinden, naast Google ook eens andere zoekmachines gebruiken, of het nog bestaat? vermoedelijk als stikker merk...

Het waren goede en dure velgen, welke link kreeg je?
als je de naam letterlijk plaats kan het, er zijn zoveel van die marktplaatsers die op elkaar lijken, dus ...

En vanaf E67,- voor 13" en vanaf E75 voor de 14"en E79 15+16"
en het ziet er wel redelijk uit die 5 spakers en sterren..

dus er zijn meerdere goedkopere, maar let op de steek en aantal bouten, ET waarde en naafdiameter....

Ook paspennen kunnen de boel verzieken, dus niet zomaar kopen, en als je merk en type auto ook meld zien we tenminste of je de goede bestelde...

Ook zoiets als J... voor de velg breedte en banden..
vanaf Chinesche Condooms met ribbels tot Michelin, maar er zitten nu ook goede Chinezen tussen... beter als veel westerse, en ze maken ook voor enkele grote namen, maar dat mag ik niet zeggen...

DirkGG

Re: velgen

Ongelezen bericht door DirkGG »

Wolfrace is een zeer bekend velgenmerk gebruikt in de (Engelse) Rallysport..

Geen slechte velgen keus dus!

Gesloten