Geachte heer, mevrouw,
Bijna een jaar ben ik bezig een kortingspas voor 2 zones voor OV-taxi. Begin februari j.l heb ik de eerste aanvraag ingediend bij een medewerker van de Klantenservice Connexxion Taxi service te Ijsselmuiden. Ik zal binnen 3 weken de pas ontvangen. Geen pas ontvangen. Ik heb opnieuw gebeld en gevraagd waar mijn pas blijft. Ik kreeg als antwoord de aanvraag is nog niet ontvangen die de passen maakt. Zij heeft opnieuw de aanvraag ingediend en kreeg opnieuw de mededeling de pas zal binnen 3 weken ontvangen. Ik heb brieven naar de klantenservice, maar krijg daarop geen antwoord. Begin september keek ik op het zuil van de OV-taxi bij station Hilversum en daar stond duidelijk u kunt de kortingskaart aanvragen bij de klantenservice en die heb ik gebeld. De medewerkster heeft mijn gegevens ingevoerd en kreeg de mededeling dat ik de pas binnen 3 weken binnen heb. Nu heb ik nog steeds geen pas. Kunt u mij helpen bij het oplossen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |