LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstemming openbaar vervoer

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Gast

Afstemming openbaar vervoer

Ongelezen bericht door Gast »

Kunnen de busmaatschappijen en de NS niet wat meer rekening met elkaar houden in de dienstregeling? Bij kleine stations gebeurt het vaak dat de paar bussen die daar rijden, vertrekken op het tijdstip dat de trein aankomt. Als een bus frequent rijdt is dat niet zo'n probleem, maar soms moet je een half uur wachten!

Gast

Re: Afstemming openbaar vervoer

Ik erger me aan mensen die zomaar klakkeloos een nieuwe topic beginnen zonder even de moeite te nemen om te kijken of het onderwerp al bestaat.
HIER DUS >>> http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=22036

Melanie33

Ongelezen bericht door Melanie33 »

Waarom reageren mensen altijd zo agressief op dit forum. Overal waar je kijkt zie je mensen elkaar afkraken en uitschelden. Hierboven ook zo ééntje. Als iemand even niet oplet, staat er gelijk wel iemand klaar om een rotopmerking te maken.

Gast

Geplaatst op 19 Jan 2005 20:17 door Melanie33

--------------------------------------------------------------------------------

Waarom reageren mensen altijd zo agressief op dit forum. Overal waar je kijkt zie je mensen elkaar afkraken en uitschelden. Hierboven ook zo ééntje. Als iemand even niet oplet, staat er gelijk wel iemand klaar om een rotopmerking te maken.
Ik erger me aan mensen die hier gaan reageren om wat te reageren te hebben, maar zelf geen inhoudelijke bijdrage leveren aan het onderwerp.
Hierboven óók zo eentje.
:lol:

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Busmaatschappijen en de NS hebben niets met elkaar te maken en hoeven dus ook rekening met elkaar te houden. beide hebben een eigen dienstregeling waar ze zich aan moeten houden en tsja, die sluit dus niet helemaal op elkaar aan.

Heel jammer, maar niets aan te doen.

Gast

Geplaatst op 20 Jan 2005 10:54 door karr-1
Hoe is de verbinding/aansluiting Dordrecht-Gorinchem?

karr-1

Geen idee, daar maak ik nooit gebruik van.

Gast

Reis je dan met eigen vervoer?

karr-1

Nope ik reis elke dag met trein en bus. Het wachten weet ik van tevoren en dat accepteer ik ook. Als ik dat niet wil accepteren dan moet ik op zoek gaan naar alternatieve vormen van vervoer.

Gast

Maar wat vind je dan van verdwijnende bankjes op een station?

karr-1

Verdwijnende bankjes op het station? Je bent toch niet op het station om te gaan zitten? Voor die 5 minuten per dag dat ik er ben, heb ik geen bankje nodig.

Dus eerlijk gezegd was het me niet eens opgevallen dat ze weg waren.

Gast

Regelmatig moet ik wel een half uur of meer wachten hoor, dus dan ben ik blij dat ik kan zitten. Dat jij de mazzel hebt dat je maar 5 minuten op het station bent, wil niet zeggen dat iedereen die mazzel heeft.

En er heeft al eens een berichtje op het forum gestaan dat die bankjes weg waren gehaald omdat ze, geloof ik, geverfd werden. Die bankjes zijn dus alweer terug.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en kunt u op het volgende adres vinden:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=22036

TROS Radar Internetredactie

Gesloten