LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] alarm.. steeds meer zwartrijders in de tram
alarm.. steeds meer zwartrijders in de tram
.
nav deze topic
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=105128
woon in Den Haag , en ga veel met de tram, en zie daar tot mijn grote schrik:
heel veel mensen, die zomaar binnenlopen, zonder een piep te horen !
Ik zou het niet durven, want andere mensen letten hier zeker op,
ik ook, dus , maar er zijn er genoeg, die dat wel doen
en het zijn van ouderen , die het maar niet begrijpen , oke dan , dat mag van mij
tot
de bewusten , uit alle lagen van de bevolking .
Zo ook hier geldt, net als in de treinen.. geen controles meer !!
Iedreen " doet nu maar wat " , nou, dat was er anders vroeger niet bij !
.
nav deze topic
en het zijn van ouderen , die het maar niet begrijpen , oke dan , dat mag van mij
tot
.
Re: alarm.. steeds meer zwartrijders in de tram
Onzin, het is nu makkelijker te zien misschien maar genoeg mensen hebben een stamkaart + abbo die is nog van papier. Die checken niet in.
En ik vind het absurd dat u van mening bent dat oudere het wel mogen omdat ze het niet snappen.. Dan verdienen ze ook een boete.
En ik vind het absurd dat u van mening bent dat oudere het wel mogen omdat ze het niet snappen.. Dan verdienen ze ook een boete.
Gelijke monnikken gelijke kappen¡¡¡
Iedereen moet betalen,anders is het gewoon diefstal.Daarvoor draait dus de betalende reiziger op.Tarief gaat omhoog als er op die manier wordt gereisd dus profiteer je gewoon van de betalender reiziger.
Iedereen moet betalen,anders is het gewoon diefstal.Daarvoor draait dus de betalende reiziger op.Tarief gaat omhoog als er op die manier wordt gereisd dus profiteer je gewoon van de betalender reiziger.
-
waar maak je je druk om ? als er een controleur langs komt krijgen ze een boete en jij lekker niet
Ik maak me druk om zwartrijders omdat het tarief mede daardoor omhoog gaat.Mijn zoon reist 1 x per week met de trein naar school kost ons wekelijks 36.40€ inclucief bus,hij reist samen met een studie genoot en die reist dus zwart slechts 1 x was er controle en de boete was 45 € nou dat weegt dus niet tegen het normale tarief op.
-
mijn dochter heeft ook 3 jaar met een maandabbo gereist a 70 euro pm ,en ze heeft nu sinds 2wk studenten ov ! maar daarvoor nog 1x een maand abo van 177 en 1 week losse kaartjes a 11 euro per dag .ook ik ben het wel met je eens maar het is zelfs rendabel om je kind zwart te laten rijden op lange trajekten omdat de controles bijna niet uit gevoerd worden .je kunt beter 1x per maand een boete krijgen is goedkoper .let wel wij hebben dit nooit gedaan hoor maar veel klasgenoten en vriendinnen reizen op deze manier ,en waarom omdat het openbaar vervoer niet meer te betalen is een tip nog voor je ! neem alltijd een maand abo of zelfs een jaarabo dan ben je veel goedkoper uit!!! mijn dochter nam alltijd een ster abo daar zit de trein en 2 strippen voor de bus bij in .
dat klopt niet, sommige capuchon-types, die gelijk doorlopen naar achter ?tiepmiep schreef:Onzin, het is nu makkelijker te zien misschien maar genoeg mensen hebben een stamkaart + abbo die is nog van papier. Die checken niet in.
ik geloof niet, dat zulke types keurig een abonnement nemen
Er zijn nog zat mensen in Den Haag die nog een papieren maand of jaarabbonnement hebben. Ja, die lopen zo naar binnen of naar buiten. Alleen in de bus moet je hem aan de bestuurder laten zien.duiner schreef:.
nav deze topic
tot
.
En daar zitten ook de capuchon-types van Duiner bij.
.
gisteren grote controle door politie in een paar trams in Den Haag :... 191 zwartrijders !!
en 35 die zich niet wilde laten identificeren !!
het gaat goed met de OVE-Chipkaart, .. ..wat een blamage !!
zouden ze dit topic gelezen hebben ?..
.
gisteren grote controle door politie in een paar trams in Den Haag :... 191 zwartrijders !!
en 35 die zich niet wilde laten identificeren !!
het gaat goed met de OVE-Chipkaart, .. ..wat een blamage !!
zouden ze dit topic gelezen hebben ?..
.
Ik ben een van die mensen, want ik kan en mag met mijn NS Jaartrajectkaart met aanvullende zones OV niet inchecken in Den Haag. In Rotterdam daarentegen moet ik wel inchecken.heel veel mensen, die zomaar binnenlopen, zonder een piep te horen !
Dus niet iedereen die niet incheckt is een zwartrijder!