Hallo,
Mag ik even uw aandacht?!
Laatst was ik in Leeuwarden. Toen ik daar eenmaal was wilde ik graag een plasje doen. Ging dus naar het toilet welke stond te midden op het station. Daar stond met zwarte filtstift op gekalkt: Defect.... ik kon er met geen mogelijkheid geld in krijgen. Toen ging ik naar de NS (nederlandse smoesjes) daar waren 4 wc's. 3 waren vrij. Ik daar geld in gooien maar kreeg het meteen weer terug. Toen geïnformeerd, moest gepast 50 eurocent in! Toen ik dat eindelijk had bemachtigd na lang wachten in de rij... deed ik dat er in... u raad het al, kwam weer terug. Vervolgens weer in een lange rij wachten, mevrouw wc werkt niet! Dan moet u meneer zoeken met een gele pet op... mag ik niet naar uw privé wc gaan? Nee! Nou toen naar het restaurant nabij het station. Bij de wc stond: Gasten mogen alleen hiervan gebruik maken. Ik ging naar de dames van het restaurant: Dames mag ik even uw aandacht? Ik ben een gast en wil graag naar de wc, ze zei consumptie verplicht! Oke ik wil 1 van 10 eurocent, werd niet geholpen.. toen belde ik 0900-8844 (politie, geen nood... maar wel hulp van politie...) en vroeg dat ik een vergunning voor wild plassen mocht hebben, helaas dat mocht niet. Ik zei moet ik het dan in mijn broek doen? Nee, dat hoeft ook weer niet... trouwens wildplassen is dat je andere mensen beplast en niet keurig netjes zoals ik deed in de bosjes!
2e Deel:
Op dezelfde avond toen ik hoge nood had: Hadden de treinen vertraging (vandaar Nederlandse Smoesjes) er was een trein botsing of zo iets tussen Groningen en Assen. Sindsdien heet de NS SN.... Dat staat voor: Spoort Niet!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als je hoge nood in L'warden hebt & NS heet nu SN:
Re: Als je hoge nood in L'warden hebt & NS heet nu SN:
Je had natuurlijk ook in de trein naar de WC kunnen gaan.
Og gewoon bij de WC op het restaurant naar binnen kunnen gaan. Bordje? o sorry niet gezien.
WC's zijn al een zeldzaamheid op het station, wees blij dat je er een hebt in leeuwarden. Dat die een keer defect zijn; kan gebeuren. Ik denk eerder dat je muntje defect was; ook dat gebeurd wel eens (vaak).
Wat die vertraging betreft: ik denk niet dat de NS ook maar één reden heeft om niet de waarheid te vertellen over een vetraging. Tsja een treinbotsing kan men over het algemeen niet al te veel aan doen.
Dan ga je toch lekker met de auto. kun je de nederlandse staat de schuld geven als er weer eens file staat.
Og gewoon bij de WC op het restaurant naar binnen kunnen gaan. Bordje? o sorry niet gezien.
WC's zijn al een zeldzaamheid op het station, wees blij dat je er een hebt in leeuwarden. Dat die een keer defect zijn; kan gebeuren. Ik denk eerder dat je muntje defect was; ook dat gebeurd wel eens (vaak).
Wat die vertraging betreft: ik denk niet dat de NS ook maar één reden heeft om niet de waarheid te vertellen over een vetraging. Tsja een treinbotsing kan men over het algemeen niet al te veel aan doen.
Dan ga je toch lekker met de auto. kun je de nederlandse staat de schuld geven als er weer eens file staat.
Re: Als je hoge nood in L'warden hebt & NS heet nu SN:
Hoi,
Opmerking:
1. was met de bus, niet met de trein. Als ik daar in zou stappen zou hij te vroeg vertrekken en gaat de trein er vandaar terwijl ik er in zit.
2. Restaurant: WC zit op slot vraag personeel! Bedankt voor je mee denken ;)
Opmerking:
1. was met de bus, niet met de trein. Als ik daar in zou stappen zou hij te vroeg vertrekken en gaat de trein er vandaar terwijl ik er in zit.
2. Restaurant: WC zit op slot vraag personeel! Bedankt voor je mee denken ;)