Op 7 Juni heeft de NS een bedrag van €60,- euro van mijn rekening gehaald voor een ''NS VOORDEELUREN ABONNEMENT'' waar ik niet om heb gevraagd.
Ik reis nu al 2 jaar met een studenten OV chipkaart en ik heb dit product zeker niet nodig.
Op 8 Juni ben ik bij de bank geweest voor het terugstorten, na 2 dagen zou ik dit op mijn rekening moeten hebben. Echter kreeg ik vandaag (11 Juni) een mail binnen van de Rabobank dat het niet mogelijk was om mijn geld terug te boeken en dat ik zelf contact moet opnemen met de NS.
Dat wil ik graag doen, alleen weet ik niet waar ik bij de NS moet zijn voor het terugboeken van mijn geld.
Hopelijk kan iemand mij verder op weg helpen met het terug claimen van mijn geld.
Met vriendelijke groet,
K.C
Ik ben bijna klaar met mijn studie en zal geen gebruik maken van het openbaar vervoer. Het is veel te duur vergeleken met het reizen met de motor.
Ik heb voor mijn Studenten OV kaart gereisd met een ''NS VOORDEELUREN ABONNEMENT''. 3 jaar geleden had ik deze aangevraagd en met Cash betaald. De jaar daarop (2 jaar geleden) heb ik met de pin betaald.
EDIT: Ik heb net al mijn transacties bekeken (T/m begin 2011) en het blijkt dat de NS vorig jaar ook geld van mijn rekening heeft gehaald (€55,-).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Automatische Incasso terugboeken NS
Re: Automatische Incasso terugboeken NS
Je had geen doorlopend contract voor die Voordeelurenkaart? Wel/niet opgezegd?
De eerste jaartermijn kunt u
contant bij een NS-servicebalie
of via een machtiging voldoen
(van een Nederlands rekeningnummer).
8.3 De jaartermijnen van een doorlopend
contract kunnen uitsluitend
met een doorlopende
machtiging
worden betaald via
een Nederlands rekeningnummer.
8.4 Bij een doorlopend contract
wordt jaarlijks, ongeveer 1 week
vóór de jaarlijkse vervaldatum
van uw contract, het bedrag
van uw rekening afgeschreven.
Verlenging/opzegging/beëindiging Algemene Voorwaarden 9.1 9.2 enz.
De eerste jaartermijn kunt u
contant bij een NS-servicebalie
of via een machtiging voldoen
(van een Nederlands rekeningnummer).
8.3 De jaartermijnen van een doorlopend
contract kunnen uitsluitend
met een doorlopende
machtiging
worden betaald via
een Nederlands rekeningnummer.
8.4 Bij een doorlopend contract
wordt jaarlijks, ongeveer 1 week
vóór de jaarlijkse vervaldatum
van uw contract, het bedrag
van uw rekening afgeschreven.
Verlenging/opzegging/beëindiging Algemene Voorwaarden 9.1 9.2 enz.