LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Busschauffeur rijdt opzettelijk dronken man dood ...

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Gast

Re: Busschauffeur rijdt opzettelijk dronken man dood ...

Ongelezen bericht door Gast »

hahaha, ik lees de kranten (nee, geen roddelbladen zoals de gast voor mij blijkbaar wel doet).
Ik ken helaas ook een aantal journalisten die zelf ook al aangeven dat ze het vaak een beetje aandikken, omdat dat beter voor de verkoopcijfers is.
Dus zolang je er zelf niet bij bent geweest en alles zelf hebt zien gebeuren kan je er geen oordeel over vellen.
Helaas vergeten mensen dat nog wel eens en denken ze precies te weten wat er gebeurd is, omdat ze de krant hebben gelezen.

misss29

Ongelezen bericht door misss29 »

dus moord is eigenlijk wel oke,als het maar tegen een slecht persoon is?zo valt alles wel goed te praten.

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Hier kan niemand over oordelen. Dat een chauffeur iemand opzettelijk dood rijdt, dat wil er bij mij niet in. Ik ben er niet bij geweest en dus neutraal, maar zelf heb ik ook met grote vrachtwagens gereden en gelukkig nooit iets ernstigs gehad. Wel heb ik ooit bijna iemand op het zebra aangereden omdat nadat iedereen was overgestoken een mevrouw iets had laten vallen op straat en was teruggelopen om het op te rapen. Het is dat iemand heel hard ho riep, want ik had dit echt niet gezien en kon dit ook niet zien. Er wordt zo snel geoordeeld door anderen, maar het zou goed zijn als een ieder eens besefte dat een vrachtwagen rijden of een bus totaal iets anders is dan een bromfiets. Wat wordt vergeten is, en dat moet een ieder eens goed in de oren knopen, Ziet U de chauffeur, dan ziet hij U ook, kunt U de chauffeur niet zien, dan ziet hij U ook niet!

Vr. Gr. Hans.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt volkomen gelijk .Als je ziet wat een idioote dingen fietsers en brommer uithalen .Terwijl automobilisten bij het achteruit rijden blijven wachten vinden fietsers en brommers het nog nodig om daar toch nog even tussendoor te gaan .Aan de voorkant precies hetzelde gewoon door het rode licht gaan als een vrachtwagen al optrekt.
Deze mensen moet eens verplicht eens dag mee rijden als bijrijder .

Gesloten