LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bustraject Kleve - Nijmegen, grote problemen

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
MusicGirll

Bustraject Kleve - Nijmegen, grote problemen

Ongelezen bericht door MusicGirll »

De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest om uit te vinden of de OV-chipkaart die ik heb ook te gebruiken is op de internationale buslijn 58 van de Duitse vervoersmaatschappij NIAG. Ik heb reizigersorganisatie ROVER benaderd, omdat ik zowel bij Breng, als bij 9292ov.nl als bij de OV-chipkaart zelf van het kastje naar de muur gestuurd werd. Ik heb nu nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik ga met ingang van 29 mei naar Duitsland verhuizen en moet elke dag op en neer om in Nijmegen te komen. De enige buslijn die van Kleve naar Nijmegen rijdt is lijn 58, en ik zou het zeer vervelend vinden als ik er achteraf achterkom dat ik een speciaal abonnement had moeten afsluiten op het Duitse gedeelte van de lijn... Ik hoop dat iemand mij kan helpen, en eventueel zelf met dit traject reist of iemand kent die dat doet, en wie mij verder kan helpen!

Miss Tascha
Contacteer:

Re: Bustraject Kleve - Nijmegen, grote problemen

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

MusicGirll

Re: Bustraject Kleve - Nijmegen, grote problemen

Ongelezen bericht door MusicGirll »

Mij is inderdaad verteld dat mijn OV geldig zou zijn op het Nederlandse gedeelte maar niet op het Duitse. Wat ik me dan afvraag is hoe dit in zijn werk zou gaan. Er is dus wel een OV-chipkaart lezer aanwezig in de bus anders zou dit van Nederland naar Duitsland niet kunnen. Ik check in, ik check in Duitsland weer uit? Dit kost me niets? En als ik andersom reis zou ik een kaartje of abonnement moeten overhandigen? Maar dat dan weer terug mogen vragen als ik op het Nederlandse deel reis, of dan halverwege in moeten checken?

Gesloten