een persooneelslid had ik geld gegeven voor de trein van arnhem naar doetinchem. een briefje van vijf euro. daar kun je geen kaartje van kopen. kan niet in de automaat. Wist ik niet. Zij wil een kaartje kopen in de trein maar ... krijgt een boete omdat ze geen kaartje heeft. Uitleggen hielp niets. Schrijven en mailen ..nee hoor. Een fikse boete .Heel onredelijk .Personeelslid is pas 15 jaar en loopt stage.
Uiteindelijk de boete maar betaalt omdat het anders nog meer oploopt. Bezwaar aangetekend bij Connexion maar tot op heden doen ze net of hun neus bloedt. Het is ook maar een willekeur van de conducteur wie wel en wie niet een boete krijgt.
Zij horen te zorgen dat je een kaartje kunt kopen op het staion of in de trein.
hebben meer mensen zoiets onredelijks mee gemaakt bij connexcion.
[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] connexion
Re: connexion
connexxion? een boete krijgen? zorgt connexxion dan voor de trein? zal wel ns zijn, maar goed. ik heb ooit eens gehoord dat je het moet melden voordat je de trein instapt. dan kun je nog n kaartje kopen bij de conducteur. maar ik weet niet waar je terecht kunt met je klacht, ns is wel traag met reageren
Op het traject Arnhem - Doetinchem verzorgt Syntus de treinen (volgens mij rijdt de NS daar helemaal niet meer. Connexion is weer voor 1/3 eigenaar van Syntus.
aha vandaar
maar ik denk ook dat je daar van tevoren moet aangeven dat je geen kaartje kon kopen en waardoor niet...
maar ik denk ook dat je daar van tevoren moet aangeven dat je geen kaartje kon kopen en waardoor niet...
Ik vind het kinderachtig omdat meisje € 5,00 mee te geven. Daar koop je een zak snoepjes voor.