Buslijn 80 vervalt van connection tussen Spijkennisse en R'dam Marconiplein. Daarvoor in de plaats komt er de gloedje nieuwe metroverbinding.
Prima mooi leuk en aardig. Maar moest ik eerst een klein stukje lopen tot de bushalte en had ik een directe verbinding tot schiedam en meestal wel confortabele stoelen. Straks moet ik eerst naar de stadsbushalte lopen en ook nog eens overstappen op de metro die geen confortabele stoelen heeft.
Wie denk er ook zo over???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Connextion lijn 80 vervalt, metro in de plaats :(
Re: Connextion lijn 80 vervalt, metro in de plaats :(
Ik ben het helemaal met u eens als u zegt dat u er qwa bereikbaarheid en comfort op achteruit ben gegaan, maar helaas is het met de komst van de nieuwe metrolijn niet langer mogelijk om daarnaast ook nog op een rendabele manier een aparte buslijn te exploiteren.
Bijna een jaar later:
IK heb een uitstekende oplossing gevonden voor dat probleem en is buiten de aanschafprijs stukken goedkoper ook:
Ik heb sinds een half jaar een bromscooter en ik ben er zelfs nog sneller mee in Rotterdam centrum vanuit Hoogvliet dan met de metro en dan loopt tie nog standaard.
De RET (Rot en Traag) kan mijn reet likken.
Wat een lachertje he die nieuwe trams van de RET, nu al mankementen terwijl ik vrolijk en zonder problemen rond scooterd
IK heb een uitstekende oplossing gevonden voor dat probleem en is buiten de aanschafprijs stukken goedkoper ook:
Ik heb sinds een half jaar een bromscooter en ik ben er zelfs nog sneller mee in Rotterdam centrum vanuit Hoogvliet dan met de metro en dan loopt tie nog standaard.
De RET (Rot en Traag) kan mijn reet likken.
Wat een lachertje he die nieuwe trams van de RET, nu al mankementen terwijl ik vrolijk en zonder problemen rond scooterd
het is algemeen bekend dat de snelste manier om je binnen een stad te verplaatsen per tweewieler is.
Ben nu toch wel blij dat de metro in de avond alleen nog maar tot Hoogvliet rijdt