Connexxion maakt het je wel heel moeilijk om je geld terug te krijgen wanneer de apparatuur om uit te checken niet gewerkt heeft bij het uitstappen.
Gereisd met drie personen met de bus van Amsterdam naar Haarlem.
Twee personen hadden een persoonlijke kaart en een de derde had een anonieme. Bij aankomst bleek de apparatuur niet te werken.
De chauffeur gaf hiervoor drie uitstapbewijzen mee.
Aangezien we met z´n drieën tot het zelfde gezin behoorden werden de uitstapbewijzen door mij ingevuld, van de juiste namen en van mijn E-mailadres voorzien.
Tot mijn verbazing werd de restitutie van €3,17 alleen aan mijn echtgenote toegekend.
Bij telefonisch contact met de klantenservices werd duidelijk dat in de ogen van Connexxion gefraudeerd werd met de uitstapbewijzen en dat er daarom maar een keer uitbetaald was.
Dus voor een bedrag van € 6,34 zou ik uitstapbewijzen hebben vervalst, vervalste connexxion-datumstempels er opgezet en m´n eigen girorekening er bij gezet.
Wat zijn dat voor mensen die dat kunnen bedenken?
Pas bij herhaalde keren uitleggen werd gezegd dat ik dan maar opnieuw teruggave moest vragen via het internet.
Ik vind het een schandalige manier om het je zo moeilijk mogelijk te maken om je geld terug te krijgen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Connexxion: Geld terugvragen bij niet uit kunnen checken
Re: Connexxion: Geld terugvragen bij niet uit kunnen checken
Ook hier weer: ieder nadeel hep ze voordeel. Je mocht in ieder geval uit Amsterdam weg. Hopelijk hoefde je niet terug...