Woonplaats Ellewoutsdijk. Zoon op school in Goes. Sedert 1 januari moet gebruikgemaakt worden van de belbus vanaf Baarland. Uur tevoren (meestal tussen twee lesuren door) bus telefonisch reserveren met de mobiele telefoon. De schooltelefoon mag uiteraard niet worden gebruikt. Dit impliceert extra kosten (oplopend naarmate de wachttijden bij Connexxion door onderbezetting toenemen). Gemiddeld is mij zoon per maand EUR 20,-- extra kwijt bovenop zijn buskaart!!!. Dit is te gek voor woorden.
Uiteraard diverse keren geklaagd. Wachttijden worden ook toegegeven. "Uitbreiding personeel op de centrale volgt", aldus mijn zegsvrouw. "Hoe meer klachten, des te eerder volgt actie", zo vervolgt zij.
Derhalve oproep aan eenieder met een gelijksoortig probleem. Klaag bij Connexxion.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] connexxion
-
Re: connexxion
Gemeente bepaald het OV en betaald Connexxion voor de diensten waarvoor ze opdracht hebben gekregen. Zolang hun niet meer krijgen van de gemeente en Connexxion te weinig geld heeft voor zijn of haar manuren te betalen dan gebeurd er weinig.
Je moet het eigenlijk zo zien. Als jij ergens niet goed genoeg voor betaald krijgt waardoor je uitgaven meer worden dan je inkomsten dan ga je werken met de middelen die je hebt en meer niet. Totdat ook hier de rek uit is en je in de schulden komt. Dit doe niemand en dus ook Connexxion niet.
Wel blijven klagen, want dan kunnen zij met die klachten naar de gemeente om te kunnen aantonen dat er meer geld moet komen. Weigert de gemeente tot extra betaling dan zal het bij Connexxion niet anders gaan.
Je moet het eigenlijk zo zien. Als jij ergens niet goed genoeg voor betaald krijgt waardoor je uitgaven meer worden dan je inkomsten dan ga je werken met de middelen die je hebt en meer niet. Totdat ook hier de rek uit is en je in de schulden komt. Dit doe niemand en dus ook Connexxion niet.
Wel blijven klagen, want dan kunnen zij met die klachten naar de gemeente om te kunnen aantonen dat er meer geld moet komen. Weigert de gemeente tot extra betaling dan zal het bij Connexxion niet anders gaan.
Hééé Maarten heel goed verwoord.
Het bedrijf roeit met alle middelen die ze nog hebben, maar het beleid van de gemeente en provincie was niets anders dan....we leggen de lat nog iets hoger er valt meer uit te halen.
Het was/is niets anders dan bezuinigen om te bezuinigen...alleen wordt dit met anderen woorden vertaald, meer kwalitiet leveren voor (veel)minder geld.
Aangezien alles zijn prijs heeft, zelfs een kleuter weet nog dat dit nooit werkt, je koopt immers geen Ferrari voor een Ladaprijs. (beetje extreem gesteld)
Eentje bloed er dan vreselijk met dichtgeknepen keel....
Hebben we het nog niet eens over de bijkomende kosten van de doorgevoerde marktwerking zelf gehad.
Het bedrijf roeit met alle middelen die ze nog hebben, maar het beleid van de gemeente en provincie was niets anders dan....we leggen de lat nog iets hoger er valt meer uit te halen.
Het was/is niets anders dan bezuinigen om te bezuinigen...alleen wordt dit met anderen woorden vertaald, meer kwalitiet leveren voor (veel)minder geld.
Aangezien alles zijn prijs heeft, zelfs een kleuter weet nog dat dit nooit werkt, je koopt immers geen Ferrari voor een Ladaprijs. (beetje extreem gesteld)
Eentje bloed er dan vreselijk met dichtgeknepen keel....
Hebben we het nog niet eens over de bijkomende kosten van de doorgevoerde marktwerking zelf gehad.
-
Welke regio zit jij ergens Kampvuur??
Nou..mischien ben ik nu wel te voorzichtig, er kunnen altijd mensen meelezen van 'hogeraf' en alles wat ik gezegd heb hoeft niet altijd in goede aarde te vallen.
Dus met regio te noemen ben ik erg terughoudend.
Sorry.
Dus met regio te noemen ben ik erg terughoudend.
Sorry.
-
Geen sorry nodig. Ik snap het. Ik heb de vraag terug gelezen en deze is eigenlijk misplaatst. Ook ik ben erg terughoudend, want je wordt zo op kantoor geroepen. Zelfs als je je mond opentrekt naar de pers dan hangen ze je al op.