Ik heb getracht tot tweemaal toe bij klantenservice van Connexxion een rekening gevraagd van mijn jaarabonnement, tot tweemaal toe is mij dat geweigerd, met als reden dat hetniet gebruikelijkelijk is een rekening te krijgen voor een afgenomen product. In dit geval een jaarabonnement. Uiteraard heb ik ook tweemaal een schriftelijke klacht ingediend over dit onderwerp, nog steeds niets gehoord. Mijn werkgever, die mijn OV vergoed vraagt van mij een bewijsstuk, dat ik ook inderdaad een jaarabonnement heb, lijkt me logisch. De telefonistes van Connexxion waren niet erg behulpzaam met het vinden van een eventuele oplossing. De antwoorden waren, "het is uw abonnement" en "de regel bij connexxion is dat er geen rekeningen gestuurd worden". Welk argument ik ook heb gebruikt, Connexxion wil niet tegemoet komen aan mijn vraag. Hoe machteloos kun je je voelen!!
Wie heeft dezelfde ervaringen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Connexxion
Re: Connexxion
Mischien je werkgever laten zien dat je het betaald via je bank afschriften ?
Als je tenminste via bank hebt betaald.
En anders is het gewoon belachelijk dat Connexxion je daarin niet tegemoet
wil komen, is toch maar een kleine moeite voor ze.
Als je tenminste via bank hebt betaald.
En anders is het gewoon belachelijk dat Connexxion je daarin niet tegemoet
wil komen, is toch maar een kleine moeite voor ze.
-
- Contacteer:
@ Vaux -
is een kopie van de kaart niet voldoende voor je WG?
De mijne accepteerd dit - en ik moet het origineel inleveren aan het einde van de geldigheid.
is een kopie van de kaart niet voldoende voor je WG?
De mijne accepteerd dit - en ik moet het origineel inleveren aan het einde van de geldigheid.
Toen ik een abbonement had leverde ik die na afloop gewoon in bij mijn werkgever of ik liet de bonnetjes/ afschrijving zien.