LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dag Kaarten NS

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
ppa

Dag Kaarten NS

Ongelezen bericht door ppa »

Ik ben zoekende naar dagkaarten van de NS zoals deze aangeboden worden bij Blokker en Kruitvat. Kwam op de Site : http://www.krijgjekorting.nl/ en vond daar een actie die te goed voor waar te kunnen zijn. Bij Controle bij de NS bleek dit idd te goed voor waar te zijn. Actie die wordt aangeboden is : 2 dagen onbeperkt reizen 1 ste Klas voor 20 euro.....
Heeft iemand ervaring met deze site? De NS geeft aan dat het geen geldige actie van hun zelf is....

Voor deze WAARSCHUWING voor een IEDER : TRAP ER NIET IN

Guardian72
Contacteer:

Re: Dag Kaarten NS

Ongelezen bericht door Guardian72 »

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Beide sites - flugelkoerier en krijgjekorting roepen een 'red alert' reactie op.
Betalen per ideal - erg jong (nog geen 6 maanden) en gebrek aan informatie - doet me denken 'vlug cashen en verdwijnen'.

@ppa - heb je zo`n kaart besteld? en heb je deze nog?
Scan deze eens in - en zet hem op photobucket of zo, met een linkje...
Kan ik eens kijken of er te achterhalen is waar deze vandaan komen.

hallomeneerdeuil

Ongelezen bericht door hallomeneerdeuil »

hallo,

ik zou wel meer willen weten over deze site. en of er ook andere mensen die 'ervaring' hebben met deze site.
het klink echt te goed om waar te zijn.
maar ik ben bang dat het een oplichter is.
ik was al bijna van plan om kaartjes te kopen . :shock:

Vriendelijke groet

ppa

Ongelezen bericht door ppa »

Dank voor jullie reactie, Ik heb zelf geen kaart besteld omdat ik eerst bij de NS navraag heb gedaan, die gaven aan dat het OPLICHTING is. Die link had ik via Marktplaats.nl Daar werd verwezen naar deze site. Groetjes paul

Henny 1962

Ongelezen bericht door Henny 1962 »

Beste mensen,

ik heb heb via de website krijgjekorting.nl wel treinkaartjes besteld en heden morgen ontvangen, het zijn twee OV- chipkaarten met in de rechter onder hoek de letters RET.

Omdat er bij mij ook twijfels waren of het wel eerlijke handel was ben ik even na de NS gegaan, daar konden ze mij vertellen dat ik de gelukkige eigenaar was van twee legen OV chipkaarten die ik zelf mocht opwaarderen.

Na contact met de verkoper is het geld via Paypal terug geboekt maar staat door Paypal voorlopig geblokkeerd dus even afwachten tot morgen tot ik Paypal kan bellen voor duidelijkheid.

Guardian72
Contacteer:

Henny 1962 schreef:Beste mensen,

ik heb heb via de website krijgjekorting.nl wel treinkaartjes besteld en heden morgen ontvangen, het zijn twee OV- chipkaarten met in de rechter onder hoek de letters RET.

Omdat er bij mij ook twijfels waren of het wel eerlijke handel was ben ik even na de NS gegaan, daar konden ze mij vertellen dat ik de gelukkige eigenaar was van twee legen OV chipkaarten die ik zelf mocht opwaarderen.

Na contact met de verkoper is het geld via Paypal terug geboekt maar staat door Paypal voorlopig geblokkeerd dus even afwachten tot morgen tot ik Paypal kan bellen voor duidelijkheid.
@ Henny - helaas, ze zijn geleverd, dus de algemene ervaring met paypal (zie diverse topics) zal zijn - geld kwijt.

Ik zou zowiezo aangifte doen bij de politie - want hier is echt sprake van oplichting.

annietrelevant

Ongelezen bericht door annietrelevant »

Beste mensen, ik dacht ook dat ik in de maling werd genomen. Het jonge bedrijf heeft een gedreven jonge eigenaar [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] die volgens mij wel degelijk zijn best doet. De kaarten doen het wel hoor, met wat geduld en vragen om uitleg kan je wel degelijk lekker treinen op de rode OV chip kaart met de erasmusbrugafbeelding. De instructie : activeren voor reizen op saldo en kies reizen in de eerste klas is nu bijgewerkt. De site krijgjekorting.nl ziet er netjes uit. Ik zou zeggen geef starters een kans en bel de mensen achter het bedrijf om het na te vragen.

Guardian72
Contacteer:

annietrelevant schreef:Beste mensen, ik dacht ook dat ik in de maling werd genomen. Het jonge bedrijf heeft een gedreven jonge eigenaar [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] die volgens mij wel degelijk zijn best doet. De kaarten doen het wel hoor, met wat geduld en vragen om uitleg kan je wel degelijk lekker treinen op de rode OV chip kaart met de erasmusbrugafbeelding. De instructie : activeren voor reizen op saldo en kies reizen in de eerste klas is nu bijgewerkt. De site krijgjekorting.nl ziet er netjes uit. Ik zou zeggen geef starters een kans en bel de mensen achter het bedrijf om het na te vragen.
Fijn dat je reclame maakt.
Maar, dat neemt niet weg dat de site aangeeft dat je een kaartje voor de NS krijgt. Er staat NIET bij dat het een ovchipkaart is, waar nog meer handelingen voor gedaan moeten worden.

Daarnaast, zie gegevens over de webwinkel met bezwaren... mogen ze ook aanpassen alvorens men als met enige overtuiging kan denken "het zit goed met die zaak"

Enneh - reizen op saldo?
er word beloofd 'een dagkaart' - en dat is niet een ovchipding dat je eerst nog op moet laden!

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

-Het is gebruikers niet toegestaan om persoonsgegevens van anderen te noemen. (Onder persoonsgegevens verstaan wij óók voornamen, achternamen en initialen, alsmede het linken naar (andere) persoonsgegevens.)

bartjanny

Ongelezen bericht door bartjanny »

Nou weet ik waarom ik mijn kortingskaarten nog niet ontvangen heb,
ik heb n.m. afgelopen week 2 tickets besteld voor een dagje met de trein
nou mooi nog niks binnen,sterk vermoeden dat ik dus opgelicht ben.
kan ik op een of andere manier mijn geld terug krijgen wie weet hier meer over.
b.v.d. Janny

Leo The Emperor

Mijn vorige bericht is verwijderd door de moderators omdat ik daar de (vele) aliassen genoemd hebt die deze oplichter gebruikt bij het "zakendoen".

Het gaat hier om pure oplichting van mensen die er hun beroep van maken anderen te bedotten.

Kijk eens op de website http://www.opgelichtopinternet.nl van de stichting stop internetoplichting en je kunt waarschijnelijk ook de contactpersoon daar terug vinden bij wie je de kaarten hebt besteld.

Guardian72
Contacteer:

En ja hoor.. de verkoper die hier beschermd word - staat nogmaals op internet.

Nu in een artikel op Webwereld:

http://webwereld.nl/nieuws/107206/reizi ... pdate.html

Ik geloof dat ik de conclusie kan trekken dat gebruiker 'annietrelevant' - gewoon de sitebeheerder /verkoper is - die probeerde zijn / haar oplichting te verbergen.

Leo The Emperor

En ja hoor.. de verkoper die hier beschermd word - staat nogmaals op internet.
Klopt is inderdaad jammer dat deze echte oplichters die alleen maar aliassen en nep-namen gebruiken hier niet neergezet kunnen worden.

Enfin, deze oplichtingstruc begint nu de reguliere pers te halen, en hopelijk worden daar hun aliassen wel vermeld

Gesloten