| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dal-vrij NS abonnement. Kaart werkt niet, enorm frustrerend!
Dal-vrij NS abonnement. Kaart werkt niet, enorm frustrerend!
Hoi allemaal,
Ook ik voel me zwaar gedupeerd.
Sinds eind januari heb ik een dal-vrij NS abonnement.
Voor 95euro per maand kan ik onbeperkt met de trein reizen, mits de kaart werkt...
Ik had een prima kaart, nooit problemen totdat deze kaart werd gestolen.
Ik heb hem laten blokkeren en ontving 1,5week later een nieuwe kaart.
De tussentijds gemaakt treinkosten zijn uiteraard voor eigen rekening.
Tijdens het inchecken krijg ik continu *probeer opnieuw*.
Heel soms deed deze kaart het(bij poging 6), maar bijna nooit.
Gevolg is dat ik iedere keer zenuwachtig voor zo'n poortje sta en uiteindelijk alsnog kaartjes van 14euro per stuk moet kopen X 5x in de week en dat X 4 weken in de maand.
Ik hing zo'n beetje iedere dag aan de telefoon met de NS, ben langs zo'n balie geweest om de kaart uit te laten lezen, maar iedereen ontkend mijn probleem.
Vervolgens heb ik deze kaart (uit wanhoop) ook als verloren/gestolen opgegeven, en kreeg ik afgelopen donderdag(na weer 1,5week wachten) een nieuwe kaart.
Met deze kaart is het nog erger gesteld, hij werkt gewoon helemaal niet!
Ook nu wordt het probleem ontkend. Ik word continu van het kastje naar de muur gestuurd en het is volgens de NS mijn probleem, niet die van hun, want volgens hun systeem doet mijn kaart het gewoon.
Ik heb de kaart nu opgestuurd(moet ik ook zelf betalen, terwijl zij een defecte kaart leveren?!) en het kan 3 weken duren voordat ik de kaart terug ontvang.
Ik heb nu voor de 2e x 95euro per maand moeten betalen voor een product waar ik niks mee kan. Inmiddels ben ik een godsvermogen per maand kwijt aan reiskosten en is mijn probleem nog steeds niet opgelost.
Ik werk nu zo'n beetje voor mijn reiskosten.
Ik heb een officiele klacht bij de NS ingedient, en heb Roover ingeschakeld.
Wie herkent dit probleem en hoe is het bij jullie uiteindelijk opgelost?!
Ook ik voel me zwaar gedupeerd.
Sinds eind januari heb ik een dal-vrij NS abonnement.
Voor 95euro per maand kan ik onbeperkt met de trein reizen, mits de kaart werkt...
Ik had een prima kaart, nooit problemen totdat deze kaart werd gestolen.
Ik heb hem laten blokkeren en ontving 1,5week later een nieuwe kaart.
De tussentijds gemaakt treinkosten zijn uiteraard voor eigen rekening.
Tijdens het inchecken krijg ik continu *probeer opnieuw*.
Heel soms deed deze kaart het(bij poging 6), maar bijna nooit.
Gevolg is dat ik iedere keer zenuwachtig voor zo'n poortje sta en uiteindelijk alsnog kaartjes van 14euro per stuk moet kopen X 5x in de week en dat X 4 weken in de maand.
Ik hing zo'n beetje iedere dag aan de telefoon met de NS, ben langs zo'n balie geweest om de kaart uit te laten lezen, maar iedereen ontkend mijn probleem.
Vervolgens heb ik deze kaart (uit wanhoop) ook als verloren/gestolen opgegeven, en kreeg ik afgelopen donderdag(na weer 1,5week wachten) een nieuwe kaart.
Met deze kaart is het nog erger gesteld, hij werkt gewoon helemaal niet!
Ook nu wordt het probleem ontkend. Ik word continu van het kastje naar de muur gestuurd en het is volgens de NS mijn probleem, niet die van hun, want volgens hun systeem doet mijn kaart het gewoon.
Ik heb de kaart nu opgestuurd(moet ik ook zelf betalen, terwijl zij een defecte kaart leveren?!) en het kan 3 weken duren voordat ik de kaart terug ontvang.
Ik heb nu voor de 2e x 95euro per maand moeten betalen voor een product waar ik niks mee kan. Inmiddels ben ik een godsvermogen per maand kwijt aan reiskosten en is mijn probleem nog steeds niet opgelost.
Ik werk nu zo'n beetje voor mijn reiskosten.
Ik heb een officiele klacht bij de NS ingedient, en heb Roover ingeschakeld.
Wie herkent dit probleem en hoe is het bij jullie uiteindelijk opgelost?!
Re: Dal-vrij NS abonnement. Kaart werkt niet, enorm frustrerend!
Misschien een stomme vraag, maar heb je de nieuwe kaarten wel aan je mijn NS account gekoppeld en geactiveerd?
Ik heb hetzelfde gehad, en dat toen geprobeerd, wat voor mij dus de oplossing was.
Ik heb hetzelfde gehad, en dat toen geprobeerd, wat voor mij dus de oplossing was.